neon_off neon_on
PRODUCT PRODUCT PRODUCT PRODUCT PRODUCT PRODUCT

میز مدیریت

میز یکی از مهم‌ترین وسایل در دفاتر کار است و می‎تواند انجام کارها را برای شما تسهیل کند. از آنجایی ‎که اتاق مدیریت محل مراجعه افراد زیادی است، سبک دکوراسیون آن می‎تواند معرف نوع فعالیت و میزان توجه شما به شغلتان باشد. بنابراین انتخاب مبلمان لوکس و باکیفیت تأثیر چشمگیری بر روی مراجعه کنندگان دارد.

میز مدیریت، از مهم‌ترین وسایل در اتاق هر مدیر است و باید از طراحی، ابعاد و رنگ خاصی برخوردار بوده و با محیط تناسب داشته باشد. برای انتخاب میز مدیریت، باید به نکاتی از قبیل تناسب آن با سایر وسایل و دکوراسیون، هماهنگی آن با نیازهایتان، طراحی کاربردی، کیفیت و جنس آن توجه کنید. در این مقاله، به معیارهای مهم در انتخاب میز مدیریت ساده و شیک و میز مدیریت لوکس پرداخته می‎شود.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره میز مدیریت لوکس، میز مدیریت کلاسیک و میز مدیریت لاکچری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. 


میز مدیریت و ویژگی‎های میز مدیریت لوکس


یکی از مهم‌ترین ویژگی‎هایی که باید هنگام انتخاب میز مدیریت مد نظر داشته باشید، ارتفاع آن است. ارتفاع بیش‎ از حد بلند، دسترسی شما به وسایل روی میز را دشوار می‎کند، و از طرفی ارتفاع کوتاه نیز باعث ایجاد مشکلاتی در ستون فقرات می‎شود.

ارتفاع استاندارد یک میز مدیریت ساده و شیک، معمولا بین 76-73 سانتی‎متر است. وقتی پشت میز می‎نشینید، باید فاصله شما تا میز حداقل 100 سانتی‎متر باشد. از نکات مهم در زمان خرید انواع مبلمان اداری مدرن، توجه به اندازه محیط دفتر کار است؛ میز مدیریت باید حداقل 90 سانتی‎متر با سایر وسایل از هر طرف فاصله داشته باشد.

اگر کار شما با کامپیوتر یا لپ‎تاپ مرتبط است، دست و صفحه‌کلید باید در مناسب‎ترین ارتفاع قرار بگیرند؛ در غیر این ‎صورت، به عضله‎ های دست فشار آمده و مشکلات جسمانی ایجاد می‎شود. وسایل روی میز باید در فاصله مناسبی با شما قرار بگیرند تا برای برداشتن آنها دچار مشکل نشوید. در ضمن، سطح میز مدیریت باید فضای کافی برای قرار دادن وسایلی نظیر تقویم، کاتالوگ و ست اداری را داشته باشد.


میز مدیریت لوکس و طرح و جنس میز مدیریت


میز مدیریت معمولا در طرح‎ها و جنس‎های مختلف تولید می‎شود و شما با توجه به سبک دکوراسیون داخلی دفتر کار، می‎توانید آنها را انتخاب کنید. اگر دکوراسیون دفتر کار شما کلاسیک است، میزهای چوبی در رنگ‎های گردویی و قهوه‎ای گزینه‎های مناسبی هستند.

برای دفاتر کار مدرن، میز مدیریت ساده و شیک از جنس چوب، ام‎دی‌اف یا ترکیب چوب و فلز می‎تواند فضایی لوکس و زیبا به دفتر شما بدهد. میز مدیریت معمولا دارای کشوهای قفل‎داری در طرفین است. شما می‎توانید از این کشوها برای نگهداری اسناد و مدارک استفاده کنید.

طرح و تولیدکننده میز مدیریت باید کاملا متناسب با نوع مصرف آن باشد؛ اگر ساعات زیادی را پشت میز صرف می‎کنید، حتما باید مبلمان شما با اصول ارگونومی هماهنگ باشد تا با مشکلات جسمانی مواجه نشوید. فضای روی میز باید متناسب با وسایلی باشد که روی آن قرار می‎دهید.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره میز مدیریت لوکس، میز مدیریت کلاسیک و میز مدیریت لاکچری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. 


فروش آنلاین میزهای مدیریت (کیفیت و دوام میز مدیریت)


هنگام خرید مبلمان اداری، حتما به کیفیت و جنس آنها توجه کنید. کشوهای میز باید به‎راحتی باز و بسته شوند و توان تحمل وزن وسایل را داشته باشند. گوشه‎ها و لبه‎های میز مدیریت لوکس، باید کاملا صاف و متقارن بوده و سطح آن کاملا صیقلی و بدون شیب باشد.

پایه‎های میز مدیریت باید کاملا همسان بوده و بدون هیچ فاصله‎ای از زمین قرار بگیرند. برای فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک، بهتر است از میزهای مدیریتی که سه طرف آنها صفحات چوبی قرار دارد، خریداری کنید. شرکت مبلمان اداری جلیس، با سال‎ها تجربه در طراحی و تولید انواع میزهای مدیریت، می‎تواند شما را در انتخاب مبلمان اداری راهنمایی کند. شما می‎توانید از بخش فروش آنلاین میزهای مدیریت، محصول خود را انتخاب کرده و در کمترین زمان، آن را دریافت کنید.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره فروش آنلاین میزهای مدیریت و میز مدیریت ساده و شیک با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. 

نکاتی برای خرید میز مدیریت ساده و شیک

میز و صندلی از جمله تجهیزات ضروری برای یک ساختمان اداری به حساب می آیند. اتاق مدیریت یکی از بخش های اصلی در فضای کاری است که گاهی کل نیروی شرکت در آن جمع می شوند. خرید یک میز مدیریتی مناسب، همچون یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما تلقی می شود. این میز می تواند بهره وری در کار شما را تا حد زیادی افزایش دهد. وقتی برای خرید میز اداری اقدام می کنید، با صد ها مدل میز مختلف آشنا می شوید. گاهی این تنوع باعث سردرگمی می شود.میز کارمندی و کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است اما میز مدیریت و زیبایی آن جلوه خاصی به محیط می بخشد. در صورتی که فاکتور های خاصی را قبل از خرید در نظر داشته باشید، این سردرگمی برطرف می شود و به راحتی می توانید خرید کنید. در ادامه درباره فاکتور های مورد بررسی میز صحبت می کنیم.

اندازه میز

میز ها در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. اندازه میز اداری باید با اتاق مدیریت مطابقت داشته باشد. یک میز مدیریتی نباید بیش از حد بزرگ باشد که نتوانید در اتاق حرکت کنید. از طرف دیگر یک میز مدیریتی بیش از حد کوچک، به اندازه کافی کارآمد نخواهد بود. در صورتی که اندازه میز های استاندارد برای شما مناسب نباشد، امکان سفارشی سازی کردن آن هم وجود دارد.

ارتفاع میز

یک میز مدیریت لوکس در عین زیبایی، باید ارتفاع مناسبی هم داشته باشد. این ارتفاع باید متناسب با ارگونومی و استاندارد بدن باشد. یک میز بیش از حد بلند یا بیش از حد کوتاه نمی تواند به اندازه کافی کارآمد باشد. ارتفاع برخی از میز های مدیریتی قابل تنظیم است و به راحتی می توانید آن را متناسب با قد خود یا اندازه صندلی تنظیم کنید. 

دوام میز

دوام و طول عمر لوازم و وسایلی مثل میز مدیریتی در یک ساختمان اداری اهمیت زیادی دارد. جنس بدنه و ساختار میز در این دوام و طول عمر تاثیرگذار است. معمولا برای ساخت میز های اداری و مدیریتی از چوب استفاده می شود. چوب در عین زیبایی با دوام و مقاوم است. در زمان خرید میز های شرکت، حتما به این نکته توجه داشته باشید و جنس بدنه میز را بررسی کنید. در صورتی که یک میز بی کیفیت خریداری کنید، احتمالا به زودی باید آن را با میز جدید تعویض کنید.

مطالعه بیشتر:پارتیشن 


میز مدیریت ساده و شیک


میز مدیریت تنوع بسیاری در طرح، ابعاد، رنگ و جنس دارد و شما با توجه به نوع کاربرد و سبک دکوراسیون داخلی دفتر کار، باید گزینه مناسب را انتخاب کنید. فراموش نکنید که مبلمان اداری باید باکیفیت و مرغوب بوده و استانداردهای لازم را داشته باشد.


انتخاب میز مدیریت با توجه به ابعاد دفتر کار


یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب مبلمان اداری، توجه به ابعاد دفتر کار است. اگر محیط دفتر شما بزرگ و جادار است، می‎توانید میز مدیریت لوکس و چوبی با پایه‎های کوتاه فلزی و مبلمان چرمی و شیک خریداری کنید. این میزها معمولا دارای صفحه‎ عریض هستند و فضای لازم برای قرار دادن ست اداری و سایر وسایل را دارند.

در دفاتر کاری کوچک با فضای محدود، می‎توانید میز مدیریت ساده و شیک با طراحی مدرن انتخاب کنید. میزهای ال‎ شکل، علاوه‎ بر اینکه فضای کافی برای قرار دادن وسایل دارند، ظاهری مدرن و زیبا به دفتر کار شما می‎دهند. میزهای ساخته شده از چوب و فلز نیز برای دفاتر کوچک، گزینه مناسبی هستند.

میز مدیریت لوکس از جنس چوب و چرم یا چوب و شیشه نیز برای فضاهای بزرگ با دکوراسیون کلاسیک مناسب هستند. این میزها معمولا فضای زیادی اشغال می‎کنند و چندین کشو در طرفین دارند.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره فروش آنلاین میزهای مدیریت و میز مدیریت ساده و شیک با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. 


انتخاب میز مدیریت بر اساس رنگ


از آنجایی ‎که میز مدیریت در مرکز توجه مراجعه‎کنندگان قرار دارد، معمولا رنگ تیره برای آن مناسب‎تر است، البته مبلمان اداری باید کاملا هماهنگ با دکوراسیون داخلی و سایر وسایل دفتر کار باشد. رنگ‎های گردویی، قهوه‎ای، ترکیب خاکستری و مشکی یا ذغالی و مشکی، گزینه‎های مناسبی برای میز مدیریت لوکس هستند.

انتخای میز مدیریت بر اساس جنس

میزهای مدیریت در انواع فلزی، چوبی، لمینت و ام‎دی‎اف در بازار موجود هستند. میزهای ساخته شده از لمینت یا ام‎دی‎اف، دوام بالایی دارند و مقرون‎به‎صرفه هستند. این میزها برای دفاتر اداری کوچک گزینه مناسبی هستند. در صورتی‎ که دکوراسیون داخلی شما به سبک سلطنتی و کلاسیک است، باید از میان میزهای چوبی با رنگ تیره یا میز مدیریت ام‎دی‎اف، دست به انتخاب بزنید.

میز مدیریت چوبی نسبت به سایر میزها قیمت بالایی دارد اما محصولی شیک، ظریف و راحت است. در دفاتر اداری مدرن، استفاده از میز مدیریت فلزی، ترکیب چوب و فلز یا ترکیب چوب و شیشه، بسیار متداول است.

میز مدیریت یکی از مهم‌ترین وسایل در هر دفتر کار بوده و در ابعاد، جنس و رنگ‎های متفاوتی در بازار موجود است، بنابراین هنگام انتخاب آن حتما به بودجه، نوع کاربرد و سبک دکوراسیون داخلی دفترتان توجه کنید.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره میز مدیریت کلاسیک و میز مدیریت با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. 



میز مدیریت کلاسیک و لاکچری و جایگاه آنها در میان انواع دکوراسیون داخلی

میز مدیریت کلاسیک و لاکچری به همراه سایر لوازم اداری لوکس دهه‌هاست در میان مدیران رده‌بالای سازمانی، صاحبان شرکت‌های خصوصی و کارآفرینان به‌شدت محبوب هستند. دلیل این محبوبیت را نیز باید در یک کلمه جست‌وجو کرد: «اقتدار». مدیران برجسته با بهره‌گیری از این ادوات تجملاتی در حقیقت قدرت بالای خود، موفقیت‌ها و جایگاه رفیع فعلی مجموعه‌شان را به رخ مهمانان و رقبایشان می‌کشند. در این میان دکوراسیون سنتی مانند یک میز مدیریت کلاسیک طرفداران بسیار زیادی دارند. البته استفاده از دکوراسیون اداری مدرن گران‌قیمت و لوکس نیز علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. اما اگر به‌دنبال یک میز مدیریت لاکچری باشید، پیش از انواع مدرن گزینه‌های کلاسیک در ذهن‌تان نقش می‌بندد. بر این ‌اساس از نگاه برخی مدیران موفق گاهی واژه لاکچری مترداف کلمه کلاسیک قرار می‌گیرد.

طراحی و فرم ظاهری میزهایی که در اتاق مدیران عامل یا ارشد یک سازمان قرار می‌گیرند نسبت به سایر میزها و کانترها حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری دارد. علت این موضوع را باید در نگرش مدیران در بخش بالای هرم فرماندهی هر نهاد جست‌و‌جو کرد. چراکه از نگاه رهبران سازمانی از جوان‌ترین تا مسن‌ترین آنها میز هر مدیر نشان‌دهنده میزان قدرت و نفوذ اوست. اگرچه این نگرش در همه محیط‌ها صادق نیست و به‌عنوان یک قاعده علمی پذیرفته نشده است. اما به هر روی آن‌چه چشمان ما انسان‌ها می‌بینند، بر تفکرمان اثر مستقیم دارد پس چیزی که مدیران ارشد و کارآفرینان، مخصوصا آنان که جوان و به قول معروف جویای‌نام‌ترند می‌انگارند چندان نیز بی‌راه نیست.

حال این پرسش پیش می‌آید که جهت تزریق اصالت و اقتدار مورد نظر مدیران به اتاق آنها تنها استفاده از یک المان کلاسیک و لوکس کفایت می‌کند یا باید همه دکوراسیون و مبلمان آن بخش را با انواع سنتی و تجملی جایگزین کرد؟ در پاسخ به این سئوال می‌توان گفت موضوع مورد پرسش بستگی زیادی به رنگ و فرم تجهیزات اداری همچنین عمر آنها دارد. واضح است که یک میز کلاسیک و لاکچری در محیطی مدرن نه‌تنها به چشم نمی‌آید و کارکرد مورد نظر را ندارد بلکه می‌تواند به‌اصطلاح «وصله ناجور» باشد. اما اگر دکوراسیون داخلی خنثی باشند، یک به‌عنوان مثال میز کلاسیک و لاکچری می‌تواند چشمگیر به نظر بیاید. مقصود از دکوراسیون خنثی نیز انواع ساده با رنگ‌های روشن یا بسیار تیره است. البته کاملا آشکار به نظر می‌رسد که اگر مبلمان و دکوراسیون داخلی مجموعه کهنه و فرسوده باشند، بر نما و میزان اثرگذاری یک میز کلاسیک و لاکچری تاثیر منفی خواهند داشت. 

طراحی میز مدیریت و میز مدیریت لاکچری نیازمند تجربه بالایی است، شما میتوانید با کارشناسان ما جهت مشاوره میز مدیریت لاکچری و میز مدیریت کلاسیک تماس حاصل نمایید.



میز مدیریت کلاسیک



 میز مدیریت لاکچری و میز مدیریت کلاسیک و انواع آن ها

میز کلاسیک و لاکچری را می‌توان به انواع مدرن و سنتی تقسیم کرد. انواع مدرن‌تر این قبیل از میزها عموما از سبک طراحی کلاسیک غربی پیروی می‌کنند؛ هر چند ممکن است متریال مورد استفاده در آنها به خلوص قرن‌ها و دهه‌های گذشته نباشد. چراکه بالا بردن دوام این میزها و ارگونومی آنها طراحان دکوراسیون داخلی و صنعتی را ناچار به ترکیب مواد طبیعی و صنعتی جهت ساخت این لوازم می‌کند. عمده متریال لازم برای ساخت دکوراسیون اداری سنتی و لوکس از جمله میز کلاسیک و لاکچری مدیران ارشد را چوب گران‌قیمت تشکیل می‌دهد اما در راستای افزایش دوام ممکن است برای رنگ‌آمیزی میزهای ساخته‌شده از این قبیل چوب‌ها مواد صنعتی و شیمیایی محافظت‌کننده نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

اما می‌رسیم به گونه‌های سنتی‌تر میز مدیریت کلاسیک و لاکچری. با وجود گستردگی مناسب مواد اولیه، معمولا چوب از جایگاه ویژه‌ای در میان صنایع دستی نفیس برخوردار است. صنایع دستی کشور کهن ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. انواع منبت و خاتم‌کاری را باید یکی از نفیس‌ترین و ارزنده‌ترین روکش‌ها برای سطوح میز مدیریت کلاسیک و لاکچری برشمرد. هنر گران‌مایه‌ای که به‌رغم ذات دست‌ساز و پرزحمتی که دارد با کمال تاسف آن‌گونه که شایسته و بایسته است مورد توجه قرار نگرفته. درحالی‌که استفاده به‌جا از این هنر جهت طراحی و ساخت میزهای اداری تجملی می‌تواند تا حد زیادی اصالت و اقتدار را برای دفتر و اتاق کار یک مدیر بالارده به ارمغان بیاورد.

افزون بر موارد ذکر شده به‌کارگیری رنگ‌های روشن و روکش‌‌های با لمس چوبی نیز برای طراحی میزهای ساخته‌شده در قالب کلاسیک پیشنهاد قابل تاملی محسوب می‌شوند.

از نظر طراحی فرم بصری استفاده از اشکال هندسی تیز و گوشه‌دار جهت ساخت میزهای اداری لاکچری و کلاسیک مرسوم‌تر است. زیرا از دید روان‌شناسی اشکال شارپ موجب می‌شوند شخصی که پشت میز قرار گرفته تسلط بیشتری بر نحوه تفکر و نگرش طرف مقابل داشته باشد. درست همان هدفی که مدیران موفق در راستای کسب پیروزی‌های بزرگ به‌دنبال آن هستند. اگرچه در برخی سازمان‌ها و شرکت‌های باسابقه که در اذهان عمومی چهره‌ای نرم و منعطف دارند و همچنین مطب پزشکان از جمله اطباء فعال در حوزه اعصاب و روان انتخاب اشکال هندسی دوار و یا برخوردار از گوشه‌های گرد بیشتر توصیه می‌شود. اصولا استفاده از خطوط شارپ در طراحی دکوراسیون اداری از جمله میز مدیریت کلاسیک و لاکچری بیشتر مناسب سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که برای پیشبرد اهداف خود از راهبرد تهاجمی بهره می‌گیرند. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ذات دکوراسیون اداری طراحی شده به سبک سنتی و کلاسیک حتی انواع نیمه‌کلاسیک، صلح‌جویانه و در عین اقتدار انعطاف‌پذیر است.

پیشنهاد نهایی

میز مدیریت کلاسیک و میز مدیریت لاکچری مورد استفاده در دفتر مدیران ارشد باید از هر نظر کامل و بی‌نقص باشد. بنابراین جهت انتخاب یا طراحی یک میز اداری کلاسیک و لاکچری علاوه بر اهداف تجملی باید اصول ارگونومی و کاربردهای مورد نیاز این دسته از مدیران را نیز در نظر داشت. به همین دلیل در نظر گرفتن فضاهای مختلف جهت نگهداری اجناس قیمتی و اسناد بایگانیِ حائز اهمیت که دسترسی سریع به آنها برای یک مدیر ضروری است، از مهم‌ترین اصول به حساب می‌آید. زیرا چنین مدارک و اشیاء ذیقیمتی را به‌رغم ارزش بالای آنها نمی‌توان در گاوصندوق یا جعبه‌های امن نگهداری کرد. بدیهی است یک میز مدیریت کامل از قفل‌های مرسوم یا دیجیتال با امنیت بالا برخوردار خواهد بود. در خاتمه توصیه می‌شود فرایند طراحی و ساخت یا خرید میز مدیریت کلاسیک و لاکچری را حتما از طریق شرکت‌ها و تولیدکنندگان صاحب‌نام در این عرصه مانند شرکت طراحان برتر چیدمان آریا پیگیری کنید.



مطالعه بیشتر