خرید انواع مبلمان اداری مدرن

neon_off neon_on

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست.

خرید انواع مبلمان اداری

در این مقاله از سایت طراحان برتر چیدمان آریا درباره مبلمان اداری و پارتیشن اداری توضیح دادیم همراه ما باشید.

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست؛ این نکته می‎تواند تأثیر نامطلوبی روی مخاطب و پیشرفت شغلی شما بگذارد؛ بنابراین در انتخاب مبلمان مناسب با دکوراسیون داخلی دفتر کارتان دقت لازم را به‎خرج دهید.

میزها و صندلی های اداری دارای سبک‎ها و انواع گوناگونی هستند و شما می‎توانید بر اساس کاربرد آنها در اتاق کارمندان، اتاق کنفرانس یا اتاق انتظار بهترین گزینه ای را انتخاب کنید. در این مقاله به انواع مبلمان اداری مدرن و کاربرد مبلمان اداری مدرن جلیس اشاره می‎شود.

در ادامه این مطلب درباره فروش مبلمان اداری مدرن و شرکت مبلمان اداری توضیح خواهیم داد.


اهمیت مبلمان اداری و پارتیشن اداری

خرید انواع مبلمان اداری از اولین گام ها برای تکمیل ساختمان اداری است. این مبلمان در رنگ ها و با طراحی های مختلفی قابل انتخاب است. مبلمان، فضای راحتی برای استراحت و کار کردن کارمندان را فراهم می کند. با توجه به اینکه کارمندان ساعات زیادی از روز را در محل کار می گذرانند، انتخاب مبلمان مناسب برای آن ها بسیار مهم است. بخش های مختلف از شرکت یا اداره به صندلی و مبل نیاز دارد. در ادامه درباره دلیل اهمیت مبلمان و پارتیشن اداری، ترکیب رنگ مبلمان اداری و کاربرد پارتیشن اداری صحبت می کنیم.


چرا مبلمان اداری و پارتیشن اداری اهمیت دارند؟

مبلمان از ارکان اصلی و اساسی در هر موسسه، دفتر یا فضای تجاری به حساب می آید. در دنیای امروز مبلمان نقش مهمی را در ساختمان های اداری ایفاء می کنند. آن ها یک فضای امن و آرام برای کارمندان یک شرکت فراهم می کنند. با وجود مهم بودن آسایش کارمندان، نقش مبلمان به این ختم نمی شود. با استفاده از مبلمان اداری مناسب، کارآمدی کارمندان هم افزایش پیدا می کند. با انتخاب درست آن ها می توانید بر بهره وری کارکنان خود بیفزایید. بخش مهم دیگر خرید مبل، میز و صندلی به چیدن آن ها بر می گردد.

در صورتی که مبل و صندلی به خوبی چیده شود، فضای کار جادار تر و کاربردی تر به نظر می رسد. یک مبل و صندلی مناسب فضای کافی برای تعامل و مشورت بین همکاران را فراهم می کند. 




آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

خرید انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری


• میز های اداری

اولین نکته هنگام تهیه و خرید انواع مبلمان اداری، در نظر گرفتن میزان بودجه است؛ سپس با توجه به نوع کاربرد وسایل آنها را انتخاب کنید. میز های کاری اداری با توجه به کاربرد آن ها ویژگی های متفاوتی دارند؛ قطعاً میز منشی همانند میز هیئت‌ مدیره نیست. معمولاً میز های اداری از جنس چوب یا شیشه هستند. در ادامه لیستی از انواع مبلمان اداری مدرن ارائه می‎شود.

شرکت جلیس، تولیدکننده تخصصی انواع مبلمان اداری میباشد، شما میتوانید جهت مشاوره درباره طراحی مبلمان اداری مدرن و فروش مبلمان اداری مدرن با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


اتاق مدیر، بخش اصلی دفتر کار است و باید با تمام قسمت های دیگر تفاوت داشته باشد. طراحی میز های مدیریت برای سازمان ها و شرکت های مختلف فرق می‎کند و سبک و اندازه آن معمولاً رابطه مستقیمی با نوع فعالیت، محل قرار گیری و نوع کاربرد آن دارد.

• میز مدیریت

این میز دارای پایه های پهن و کوتاه بوده و بدنه اصلی آن تا نزدیک زمین می‎رسد. میز مدیریت معمولاً دو ردیف کشو در طرفین و یک کشو باریک در وسط میز دارند. این میز ها از فضای کافی برای نگهداری اسناد و مدارک مهم برخوردارند و در سبک های مدرن و کلاسیک در بازار موجود هستند.

شما میتوانید برای خرید انواع مبلمان اداری و انواع مبلمان اداری مدرن با کارشناسان ما مشورت نمایید.


انواع مبلمان اداری مدرن



میز تحریر

میز های تحریر ساده به ‎وفور در ادارات و اتاق کارمندان دیده می‎شوند و کاربرد زیادی دارند. این میز ها معمولاً یک یا چند کشو کوچک برای نگهداری لوازم ‎التحریر دارند. میز تحریر برای فضا های کوچک و افرادی که نیاز به فضای زیادی برای نگهداری اسناد ندارند، گزینه مناسبی است؛ در ضمن این نوع میز ها مقرون به صرفه هستند و خرید آنها به بودجه زیادی نیاز ندارد.


میز قابل تنظیم

ارتفاع این میز ها قابل تنظیم بوده و برای طراحان، نقشه کش ها و افرادی که ناگزیرند حین کار بایستند، گزینه مناسبی است. میز های قابل تنظیم باید باکیفیت و محکم باشند؛ زیرا غیر استاندارد بودن آن ها منجر به ناراحتی هایی در ناحیه کمر و زانو می‎شود.

شما میتوانید جهت مشاوره مبلمان اداری و پارتیشن اداری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


انواع مبلمان اداری مدرن

در ادامه انواع مبلمان اداری مدرن مورد بررسی قرار میگیرد.


میز تحریر اِل شکل

این نوع میز تحریر از یک بدنه اصلی و یک قسمت ال شکل در کنار آن - معمولاً سمت راست - ساخته شده است. این میزها برای افرادی که وسایل کاری زیادی دارند، گزینه مناسبی است.


میز کنفرانس

میز کنفرانس یکی از انواع مبلمان اداری مدرن است که برای اتاق های کنفرانس طراحی شده و در ابعاد و شکل های مختلف در بازار موجود هستند. میزهای کنفرانس شامل میز های دایره ای، نیم ‎دایره و مستطیل می‎شوند و شما با توجه به نیاز و فضای کاری‎تان می‎توانید به خرید آن اقدام کنید.

شرکت جلیس، تولیدکننده تخصصی انواع مبلمان اداری میباشد، شما میتوانید جهت مشاوره درباره طراحی مبلمان اداری مدرن و فروش مبلمان اداری مدرن با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


میز کامپیوتر

میز های کامپیوتر یکی از کاربردی ‎ترین انواع مبلمان اداری مدرن هستند که وجود آن ها در دفاتر کار لازم و ضروری است. این میزها فضای لازم برای قرار گرفتن مانیتور و سایر ابزار کار را برای کارمندان فراهم می‎آورند. میز های کامپیوتر معمولاً صفحات متحرک برای کیبورد و فضایی مربوط به کیس دارند.


صندلی‎ های اداری

صندلی ‎ها بخش دیگری از انواع مبلمان اداری مدرن هستند که در طرح ها و سبک ‎های مختلف تولید می‎شوند. هنگام خرید انواع مبلمان اداری، حتماً به استاندارد های لازم برای صندلی ‎های اداری توجه کنید.


صندلی کنفرانس

از این نوع صندلی در اتاق ‎های کنفرانس و سالن های سمینار استفاده می‎شود. معمولاً صندلی ‎های کنفرانس، متحرک و انعطاف ‎پذیر نیستند و پشتی ثابت و فرم رسمی دارند؛ البته برخی از انواع آنها دارای چرخ ‎های مخفی هستند. این صندلی‎های پشتی بلندی دارند و نشیمن آنها راحت است.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره مبلمان اداری و پارتیشن اداری و انواع مبلمان اداری مدرن با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


صندلی ارگونومیک

صندلی‎های ارگونومیک یکی از انواع مبلمان اداری مدرن هستند که برای افرادی که مشکلاتی در نواحی کمر و ستون فقرات دارند، گزینه بسیار مناسب و استانداردی است. صندلی‎های ارگونومیک دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، دسته و پشتی مخصوص حفظ وضعیت مناسب سرشانه و گردن هستند.


صندلی مدیریت

صندلی مدیریت جزء مهم‌ترین انواع مبلمان اداری مدرن است که باید دارای پشتی بلند، دسته و چرخ متحرک باشد. این صندلی‎های اغلب از چرم، فوم پلی یورتان و مواد نرم ساخته می‎شوند. هنگام خرید انواع مبلمان اداری، حتماً توجه کنید که صندلی مدیریت از جنس مرغوب و باکیفیت تهیه شده باشد.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای و انواع مبلمان اداری مدرن با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


صندلی کارمندی

یکی از متداول ترین و مقرون به صرفه ترین انواع مبلمان اداری مدرن، صندلی‎های کارمندی هستند. این صندلی‎ها معمولاً دارای چرخ بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. از آنجایی ‎که پرسنل شما زمان زیادی را در روز پشت میز و روی صندلی سپری می‎کنند، سعی کنید صندلی‎های باکیفیت و مرغوب تهیه کرده تا علاوه بر راحتی کارمندان، بهره‎وری و بازده کاری آنها را نیز بیشتر کنید.


کمد های اداری

کمدهای اداری، یکی دیگر از وسایل مهم در مبلمان اداری هستند که باید جنس، رنگ و طرح آنها با دکوراسیون داخلی دفتر کار کاملاً هماهنگی داشته باشد. این کمدها در اندازه‎های و سبک‎های متنوع در بازار موجود هستند و بنا بر نیاز و کاربرد موردنظرتان می‎توانید آنها را خریداری کنید. کمدهای اداری محل ذخیره اسناد مهم و پرونده‎ها هستند؛ این کمدها در انواع تک‎درب، دو درب و کشویی ساخته می‎شوند و معمولاً دارای قفل هستند.

شرکت جلیس، تولیدکننده تخصصی انواع مبلمان اداری میباشد، شما میتوانید جهت مشاوره درباره طراحی مبلمان اداری مدرن و فروش مبلمان اداری مدرن با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


شرکت مبلمان اداری

سخن پایانی

فروش مبلمان اداری مدرن و پارتیشن اداری جزء اجزای مهم در دکوراسیون دفتر کار بوده و نشانگر ماهیت شرکت و میزان علاقه ‎مندی شما به محل کارتان است. هنگام خرید انواع مبلمان اداری، کیفیت و کارایی آنها را در نظر داشته باشید و بر اساس نیاز و میزان بودجه‎تان سعی کنید مرغوب‎ترین مبلمان اداری را تهیه کنید.

مبلمان اداری نه‌ تنها زیبایی دفتر کار را افزایش می‎دهند، بلکه باعث ایجاد حس خوب در مراجعه کنندگان و مشتریان نیز می‎شوند. صندلی ‎های و میز های اداری باید راحت باشند تا کارمندان بتوانند با آسودگی به فعالیت های خود بپردازند و بهره ‎وری لازم را داشته باشند. هنگام خرید انواع مبلمان اداری حتماً با طراح دکوراسیون خود مشورت کرده و وسایلی هماهنگ با دکوراسیون داخلی دفتر کارتان تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان اداری و پارتیشن اداری با کارشناسان ما تماس بگیرید.


هزینه انواع میز مدیریت مدرن

مهم‌ترین نکته هنگام تغییر دکوراسیون اداری و خرید مبلمان اداری، برنامه‎ریزی و بررسی بودجه شرکت است؛ هزینه انواع میز مدیریت مدرن، با توجه به جنس، سبک و ابعاد آنها متفاوت است.

ابعاد میز مدیریت مدرن با توجه به نوع کاربرد و میزان فضای دفتر کار متفاوت است؛ معمولاً عرض صفحه روی میز مدیریت مدرن بین 70 تا 90 سانتی‎متر و طول صفحه 160 تا 190 سانتی‎متر است. هنگام انتخاب میز مدیریت، حتماً به کیفیت و ساخت آن توجه کنید و از برندهای معتبر این محصول را تهیه کنید، هزینه انواع میز مدیریت مدرن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای مشاوره هزینه انواع میز مدیریت مدرن، میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

اگر به یک فضای اداری جدید نقل مکان می‌کنید و برنامه‌هایی برای پرداخت مقدار زیادی پول تنظیم کرده‌اید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می‌توانید بهترین مبلمان اداری را بخرید. اگر فضای محدودی برای کار داشته باشید، خرید انواع مبلمان اداری می تواند چالش بزرگی باشد. خرید انواع مبلمان اداری بدون شک بخش مهمی از محل کار است. 

برای اطمینان از عملکرد مؤثر کارمندان خود، عاقلانه است که از طریق مبلمان اداری، یک اکوسیستم مبتنی بر کار را متعادل نگه دارید. خوب، خوشبختانه، نکاتی وجود دارد که می تواند برای خرید مبلمان مناسب که توسط محل کار شما تضمین شده است مفید باشد.

نکات مهم خرید انواع مبلمان اداری

1. همیشه محدودیت های فاصله را در نظر داشته باشید

اندازه دفتر و در عین حال، تعداد کارمندان در محل کار شما باید به درستی در نظر گرفته شود. اگر محل کار شما چند کارمند را در یک فضای کوچک در خود جای داده است، می توانید برای خرید انواع مبلمان اداری به سراغ میزهای کار مشترک بزرگتر بروید.

2. مبلمان اداری باید برای نیازهای شما مناسب باشد

یک میز شیک با ظاهر شیک همیشه لزوما حداقل در زمینه نیازهای شما کاربردی نیست. برای خرید انواع مبلمان اداری به کاربردی بودن آن باید توجه کرد.

3. همیشه ضریب راحتی را در نظر بگیرید

هنگامی که برای خرید انواع مبلمان اداری یا سفارش آنلاین مبلمان اداری اقدام می کنید، باید به راحتی و شادی کارمندان اهمیت داده شود. 

4. بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است

بودجه عامل مهم دیگری است که باید در خرید انواع مبلمان اداری در مورد آن فکر کنید. از این گذشته، طراحی و ارگونومی دفتر شما تنها به آن بستگی دارد. 


همه چیز برای انواع مبلمان اداری مدرن

مجموعه انواع مبلمان اداری مدرن ما شامل طیف گسترده ای از اندازه های میز، کابینت های ذخیره سازی جادار و قفسه های کتاب، فایل ، صندلی های اداری مدرن و است. 

ما نه تنها بهترین انواع مبلمان اداری مدرن را ارائه می دهیم، بلکه بهترین ها را در روابط تجاری ارائه می دهیم و به مشتریان تجاری خود افتخار می کنیم. اگر تمایل به  تجهیز دفتر خود دارید، ما می توانیم با معرفی انواع مبلمان اداری مدرن شما را در زمینه خرید بهترین نوع آن راهنمایی کنیم.

چرا یک دفتر کار مدرن طراحی کنیم؟

فضاهای اداری مدرن تقریباً در همه جای دنیا ترجیح داده می شوند زیرا عملکرد مهمترین چیز برای یک محیط کار است. همه می دانند که مهمترین چیز انجام کار و سازماندهی است - و این همان چیزی است که مبلمان اداری مدرن برای آن بهترین است. این به منظور کمک به حفظ فضای کار شما برای استفاده، پیمایش و سازماندهی آسان است و همچنین می تواند یک محیط کاری بسیار شیک و دلپذیر ایجاد کند. 

ویژگی هایی که می توانید در انواع مبلمان اداری مدرن بیابید:

قابلیت تنظیم

ارگونومی

ذخیره سازی داخلی

پورت های USB

میز بالابر برقی

دوام  بالا

کیفیت

اگر طراحی مبلمان اداری مدرن به خوبی و درستی انجام شود گردهمایی‌ها و جلسات بهتر انجام می شوند،حریم خصوصی محل کار حفظ می شود، تا حد زیادی رضایت محیط کار تضمین می شود.

با تمرکز بر طراحی مبلمان اداری مدرن مینیمال و دکوراسیون جسورانه، جای تعجب نیست که این انتخاب برای اکثر دفاتر شرکت ها و کسب و کارهای نوپا امروزی است. آیا می خواهید طراحی مبلمان اداری مدرن را به سبک مجلل اجرا کنید؟

طراحی مبلمان اداری مدرن به سبک ساده

اگر به دنبال ظاهری مدرن در دفتر خود هستید، بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید. اگرچه مبلمانی که از جدیدترین فناوری‌ها مانند مکانیسم‌های ارتفاع قابل تنظیم استفاده می‌کند، مطمئناً گامی در جهت درست است، اما مراقب باشید که از عناصر طراحی بیش از حد پرآذین مانند عکس روی مبلمان دوری کنید. 

دفتر خود را با تعداد زیادی مبلمان و لوازم جانبی پر نکنید. یک فضای کاری مدرن باید ظاهری باز و مطبوع داشته باشد. اگرچه این امر عمدتاً از طریق طراحی مبلمان اداری مدرن انجام می شود، اما باید با یک زندگی کاری نامرتب نیز تقویت شود. مدارک را دور نگه دارید، راهروها را بدون مانع رها کنید و مراقب باشید که دیوارهای خود را با وسایل زیاد پر نکنید.

چگونه با طراحی مبلمان اداری مدرن ، اداره را تزئین کنیم؟

رنگ های سرد را انتخاب کنید

در حالی که رنگ های چوبی گرم جزء اصلی دکوراسیون داخلی سنتی هستند، سایه های سرد و خنثی دکوراسیون مدرن را فریاد می زنند. خاکستری، سیاه و سفید انتخاب های ایده آلی برای پالت های دیوار و مبلمان هستند، زیرا زمانی که می خواهید رنگی به ترکیب اضافه شود، می توان آنها را تقریبا با هر دکوری ست کرد. استفاده از رنگ سفید یا خاکستری روشن برای طراحی مبلمان اداری مدرن باعث می شود که فضا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد.

راهنمای جامع انتخاب و خرید مبلمان اداری

یکی از اصلی‌ترین وسایلی که در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد تجهیزات اداری است که مسئولیت خرید و انتخاب آن کار بسیار سختی است. زیرا به طور مستقیم بر افزایش بهروه‌وری کارکنان و بهبود عملکرد شرکت یا سازمان تاثیر دارد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب نکات با اهمیتی که در انتخاب مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود را یادآوری کنیم تا از خرید محصولات مختلف رضایت بیشتری داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

مبلمان اداری

تجهیزات اداری مهم‌ترین لوازمی هستند که در محیط شرکت یا اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند و موجب راحتی و آسایش کارکنان برای انجام کارها می‌شوند. از طرف دیگر دقت در انتخاب آن‌ها بر جذب مشتری تاثیرگذار است. انواع لوازم و تجهیزاتی که در ادارات با مدل‌، رنگ، طرح و قیمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل موارد زیر است:

•    انواع میز و صندلی اداری

•    مبل اداری

•    پارتیشن اداری

•    فایل، کمد و کتابخانه اداری

مبلمان اداری

قبل از خرید وسایل و تجهیزات اداری باید با ویژگی‌های با اهمیت آن‌ها آشنا باشید. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است.

راحتی مبلمان اداری

برای همه‌ی ما واضح است انتخاب میز و صندلی راحت و با کیفیت باعث می‌شود کارکنان در ساعت‌ کاری بدون ایجاد خستگی زودرس بتوانند کار خود را انجام دهند و بازدهی بهتری داشته باشند. زیرا اکثر کارمندان حداقل 6 یا 7 ساعت از میز و صندلی استفاده می‌کنند و در محیط کار فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این استفاده از میز و صندلی غیر استاندارد موجب بروز کمردرد، زانو درد و مشکلات جسمی دیگر در کارمندان می‌شود، پس توجه به ارگونومی و استاندارد بودن وسایل اداری یک ضرورت است.

نیاز محیط کار

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در انتخاب میز و صندلی و سایر تجهیزات اداری باید به آن توجه شود، نیاز کارمندان در محیط کار و عملکرد تجهیزات اداری است.

قطعاً میزان فضایی که در اختیار دارید تا بتوانید میز و صندلی یا کتابخانه در آن قرار دهید یا فضا را پارتیشن‌بندی کنید بر انتخاب شما تاثیرگذار است. چون باید تعداد وسایل و اندازه‌ی آن‌ها مناسب باشد و تمام فضای اتاق کار را پر نکند. از طرف دیگر درصورتی‌که نیاز به جابه‌جایی به مکان دیگر باشد، باید بتوانید به راحتی وسایل را به مکان دیگر حمل کنید.

همچنین نیازی که کارمندان به وسایل مختلف دارند تعیین کننده بسیار موثری است. به طور مثال در محیط‌هایی که جلسات متعددی برگزار می‌شود، میز کنفرانس لازم است یا در قسمت بایگانی اداره، قفسه و میزهای بزرگ برای مرتب کردن پرونده‌ها جزو اولویت‌ها هستند. حتی بهتر است قبل از تهیه لوزام بدانید که دقیق در کدام قسمت اتاق پریز برق یا تلفن دارید و میز را کجا باید قرار دهید یا اینکه به برق‌کشی نیاز دارید یا نه.

پس قبل از خرید مبلمان اداری بهتر است یک نقشه ذهنی از محیط کار داشته باشید و لوزام مورد نیاز را بر اساس آن خریداری کنید تا بتوانید بهترین وسایل را انتخاب کنید و در جای مناسب قرار دهید.

خدمات پس از فروش  شرکت تولید کننده تجهیزات اداری

در انتخاب برند مبلمان اداری باید به ضمانت و خدمات پس از فروش محصول مورد نظر هم توجه کنید. زیرا خیلی از اوقات آسیبی که به میز و صندلی یا تجهیزات دیگر وارد می‌شود به علت سهل انگاری مصرف کننده نیست، بلکه محصول کیفیت لازم را ندارد. اما درصورتی‌که محصولات را با گارانتی بخرید می‌توانید درصورت نامرغوب بودن محصول یا خراب شدن، از خدمات ویژه پس از فروش استفاده کنید.

همچنین قبل از خرید به خدمات شرکت تولید کننده برای حمل و نقل و نصب محصولات اداری هم توجه کنید تا دچار دردسر نشوید.

تعیین بودجه قبل از خرید مبلمان اداری

بودجه و سرمایه‌ای که برای خرید مبل و تجهیزات اداری نیاز دارید در انتخاب شما تاثیرگذار است. اگر می‌خواهید انتخاب معقولی داشته باشید ابتدا تعداد آیتم‌های مورد نیاز را مشخص کنید، سپس در مورد قیمت لوازم مورد نیاز تحقیق کنید و بودجه‌ای که در اختیار دارید را بین وسایل مورد نیاز تقسیم کنید. زیرا با برنامه‌ریزی و برآورد تقریبی هزینه مورد نیاز برای خرید هر کدام از تجهیزات می‌توانید تصمیم بهتر و عاقلانه‌تری بگیرید و اقلام مورد نیاز را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

قیمت مبلمان اداری

در انتخاب و خرید مبل و تجهیزات اداری همان‌قدر که به نیاز کارمندان یا فضای اداری توجه می‌کنید باید قیمت محصولات را هم در نظر داشته باشید. زیرا خرید محصول ارزان قیمت اما بی کیفیت که دوام و ماندگاری کمی داشته باشد اصلاً به صرفه نیست و باعث می‌شود سرمایه شرکت یا سازمان هدر رود.

پس پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید مبلمان اداری چندین محصول با برندهای مختلف را از نزدیک ببینید و آن‌ها را از لحاظ قیمت، کیفیت و کارایی با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.  

زیبایی‌شناسی محیط کار

در انتخاب مبلمان اداری محیط کار در شرکت یا سازمان، زیباشناسی یکی از موارد با اهمیت است که علاوه بر راحتی کارکنان باعث جذب مشتری هم می‌شود. پس هنگام خرید تجهیزات، با توجه به روانشناسی رنگ‌ها بهترین رنگ را انتخاب کنید و مدل‌ وسایل مختلف را با هم هماهنگ کنید.

در واقع شما با انتخاب میز و صندلی و سایر تجهیزات اداری یک هویت خاص برای محیط کار خود تعریف می‌کنید که برای کارمندان، و مشتری اهمیت دارد و موجب بالارفتن بهره‌روی سازمانی می‌شود. به‌خصوص در مواقعی که مشتریان ثابت و وفاداری در شرکت دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی داخلی و دکوراسیون محیط کار در برداشت مشتری یا ارباب رجوع تاثیر زیادی دارد.

جمع بندی

قبل از شروع به کار در یک شرکت، سازمان یا دفتر باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز اداری را خریداری کنید. انتخاب مناسب و دقیق وسایل و تجهیزات اداری علاوه بر اینکه بر بهره‌وری کارکنان تاثیرگذار است موجب جذب ارباب رجوع هم می‌شود. این مطلب یک راهنمای جامع در مورد نکات با اهمیت برای خرید مبلمان اداری است. امیدواریم از این اطلاعات استفاده کنید و خریدی موفق را تجربه کنید.










مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article