neon_off neon_on


میز کنفرانس 10 نفره لاوان


میز کنفرانس 10 نفره لاوان

میز کنفرانس 10 نفره لاوان

میز کنفرانس 10 نفره لاوان دارای امکاناتی از قبیل داکت عبور سیم بدون سوکت و دارای الکتریک باکس با امکاناتی شامل پریزبرق ، شبکه ، سوکت میکروفن ، سوکت USB و VGA می‌باشد.

مشخصات محصول

03


مشخصات محصول

04


مشخصات محصول

05


مشخصات محصول

06


مشخصات محصول

07


مشخصات محصول

08


مشخصات محصول

09


  • عنوان: میز کنفرانس 10 نفره لاوان
  • مدل: لاوان
  • برند: جلیس
  • نوع : کنفرانسی
  • جنس میز: ام دی اف
  • ابعاد میز (cm): 74*157*320

صفحه محصول از جنس MDF با ضخامت 16 میلی‌متر با روکش Soft Touch ساخته شده است.

پایه‌های میز با استراکچری بسیار مستحکم و اتصالات قوی از پروفیل‌های آلومینیوم اکسترود شده و دایکست‌های ویژه می‌باشد که در دو رنگ دودی شامپاینی آنادایز می‌شود.

استفاده از سیستم پایه و دایکست واسط امکان تولید میز کنفرانس با طول‌های نامحدود را فراهم آورده است.




آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

دیدگاه و نظر شما

شما هم برایمان پیام بگذارید

شما هم میتوانید نظرات و تجربه خودتان را با ما و کاربران در میان بگذارید

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

جدیدترین پروژه ها

پروژه های انجام شده با محصولات ما

پروژه مرتبط یافت نشد

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
product product product product product product product
مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

میز کنفرانس مستطیل

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند.

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند. این اتاق برای موارد متفاوتی مثل جلسات داخلی، جلسات هیئت‌مدیره و ... استفاده می‌شود که وجود میز کنفرانس تقریباً برای تمامی این موارد ضروری است. به‌طور کلی میز کنفرانس کاربردهای متنوعی دارد و به دلیل این تنوع در کاربرد، طراحان داخلی از اشکال مختلفی مثل مربع، دایره، نیم‌دایره، مستطیل و ... برای طراحی آن استفاده می‌کنند. میز کنفرانس مستطیل، یکی از پرطرف‌دارترین مدل‌ها در میان انواع میزهای کنفرانس است و برای طیف وسیعی از مخاطبان ملزومات اداری، انتخاب معقول و مناسبی به شمار می‌رود.

انتخاب مدل میز کنفرانس باید با در نظر گرفتن ابعاد و شکل اتاق کنفرانس انجام شود. اگر اتاق مذاکره شما مستطیل شکل باشد، یا از نظر فضا و ابعاد به اندازه کافی بزرگ باشد، بهترین گزینه برای چیدمان این اتاق استفاده از میز کنفرانس مستطیل است. میز کنفرانس مستطیل جلیس در رنگ‌ها‌، ابعاد، و قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود و خریداران گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارند. البته پیش از خرید، لازم است که نکات مهمی را در انتخاب مشخصات فنی میز کنفرانس در نظر بگیرند که در ادامه مطلب به این نکات می‌پردازیم.



اهمیت آشنایی با انواع میزهای کنفرانس


همان‌طور که گفته شد، میز کنفرانس از اهمیت ویژه‌ای در میان سایر تجهیزات اداری برخوردار است. دلیل این اهمیت این نوع میز اداری از یک سو به تأثیر آن در ظاهر فضای کاری و زیبایی شرکت مربوط می‌شود و از سوی دیگر ارتباط مستقیمی با نتیجه جلسات و مذاکرات برگزارشده دارد. شاید به نظر کمی دور از ذهن برسد اما نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که طراحی و دکوراسیون محیط بر میزان پذیرش و مثبت‌نگری افراد تأثیر بسزایی دارد. نکته مهم دیگر آن که، تعویض یا جایگزینی میز کنفرانس معمولاً هزینه زیادی را به همراه دارد و به همین دلیل میز کنفرانس جزء تجهیزات بلندمدت شرکت‌ها به شمار می‌رود. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بهتر است پیش از خرید خود، آشنایی اولیه‌ای با دسته‌بندی انواع میز کنفرانس داشته باشید.


اندازه میز کنفرانس مستطیل


میز کنفرانس مستطیل بر اساس اندازه و ابعاد، انواع متفاوتی دارد. ابعاد میز کنفرانس مستطیل بر اساس تعداد نفراتی که امکان استفاده از آن را دارند تعیین می‌شود. به طور معمول میز کنفرانس 4، 6 یا 8 نفره برای دفاتر کوچک، میز کنفرانس 10 یا 12 نفره برای دفاتر بزرگ‌تر و میز کنفرانس 20 نفره برای دفاتر بسیار بزرگ مناسب است. ابعاد حدودی هر یک از این میزها مشخص است. به طور مثال، میز کنفرانس 20 نفره با طول 5 تا 10 متر و عرض نیم تا 1.5 متر طراحی می‌شود. البته همواره امکان طراحی میز کنفرانس با ابعاد موردنظر مشتریان نیز وجود دارد.

طراحی میز کنفرانس مستطیل مطابق با اندازه اتاق و سلیقه خودتان کار ساده‌ای است. برای این کار ابتدا تعداد نفرات را مشخص کنید. سپس طول هر صندلی را حدود 55 تا 60 سانتی‌متر در نظر بگیرید و برای جابه‌جایی صندلی‌ها، بین هر دو صندلی حدود 10 تا 15 سانتی‌متر فاصله اضافه کنید. عرض میز کنفرانس نیز می‌تواند بنا به سلیقه شما تعیین شود اما حداقل عرض پیشنهادی برای یک میز استاندارد، 90 سانتی‌متر است.


جنس میز کنفرانس مستطیل


تنوع میز کنفرانس در جنس بسیار بالاست. متداول‌ترین متریال موجود در بازار مبلمان اداری، چوب (طبیعی یا مصنوعی)، ام‌دی‌اف، چرم، های‌گلاس، و ملامینه هستند که در تهیه میز کنفرانس استفاده می‌شوند. به‌تازگی استفاده از شیشه نیز در طراحی میز کنفرانس متداول شده است. میز کنفرانس شیشه‌ای در اشکال سفارشی و در ترکیب با چوب یا فلز ساخته می‌شود.




میز کنفرانس مستطیل





مدل میز کنفرانس مستطیل


مدل میز کنفرانس بر اساس سلیقه مشتریان، سبک طراحی و ابعاد فضای کاری آن‌ها تعیین می‌شود. میز کنفرانس مستطیل کاربرد عمومی‌تری نسبت به میزهای گرد یا مربعی دارد و به دلیل تفاوت در عرض و طول، تمرکز بیشتری بر موقعیت افراد (مدیران و کارمندان) ایجاد می‌کند که شکل رسمی‌تری به جلسات می‌بخشد. انواع میز کنفرانس مستطیل عبارت‌اند از: میز کنفرانس کوچک (که در ابعاد 4 یا 6 نفره تولید می‌شود)، میز کنفرانس تی‌شکل (که از زیبایی بصری بالایی برخوردار است)، میز کنفرانس مدرن و میز کنفرانس مستقل.


قیمت میز کنفرانس مستطیل


قیمت میز کنفرانس به عوامل مختلفی وابسته است و می‎تواند از قیمت‌های معقول و منطقی تا قیمت‌های بسیار بالا متغیر باشد. عواملی مانند طرح، رنگ، جنس و ابعاد به طور مستقیم و مواردی مثل ارزش افزوده ساخت، طراحی میز و هزینه حمل‌ونقل به طور غیرمستقیم بر قیمت میز کنفرانس تأثیرگذارند. نکته بسیار مهم اینجاست که مشتریان می‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه شخصی، میز کنفرانس مدنظر خود را انتخاب کنند.


چطور میز کنفرانس مناسبی برای محل کار خود انتخاب کنیم؟


پس از آشنایی با انواع میز کنفرانس لازم است ویژگی‌های محل کار خود را در نظر بگیرید و با اولویت‌بندی این ویژگی‌ها میز مناسبی را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید از نکات زیر به‌عنوان راهنمای انتخاب میز کنفرانس مناسب کمک بگیرید:

• از دکوراسیون شرکت الگو بگیرید: در انتخاب میز کنفرانس باید به طراحی کلی فضای کار خود دقت کنید و متناسب با آن تصمیم بگیرید. اگر فضای کاری شرکت شما مدرن است به سراغ میز کنفرانس مدرن بروید، اگر متریال استفاده شده در سایر قسمت‌های شرکت چوب است بهتر است از چوب یا ترکیبی از چرم و چوب استفاده کنید. از رنگ‌بندی سایر تجهیزات اتاق کنفرانس یا رنگ‌بندی رسمی شرکت الگو بگیرید و به سراغ مدل‌هایی بروید که هماهنگی کافی با دکوراسیون داخلی شرکت دارند.

• محدودیت‌ها و کمبودهای شرکت را در نظر بگیرید: اگر فضای کاری تاریک و کم‌نوری دارید به سراغ مدل‌های شیشه‌ای بروید و از رنگ‌های تیره و مدل‌های بزرگ و جاگیر استفاده نکنید. استفاده از شیشه و رنگ‌های روشن، محیط را دلبازتر نشان می‌دهد. اگر فضای کوچکی دارید، از مدل‌های گرد یا مربعی استفاده کنید، چون مدل‌های مستطیل شکل فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

متناسب با فرهنگ سازمانی شرکت خود عمل کنید: اگر فرهنگ سازمانی رسمی دارید به سراغ مدل‌های تی‌شکل یا میز کنفرانس مستطیل چوبی یا چرمی بروید و از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید. اگر فرهنگ سازمانی صمیمی دارید، دست شما در انتخاب انواع مدل‌های مدرن و مستقل باز است.

ابعاد اتاق کنفرانس را به خاطر بسپارید: مهم‌ترین عامل در انتخاب میز کنفرانس ابعاد محل قرارگیری این میز است؛ بنابراین ابعاد اتاق را به‌صورت دقیق اندازه بگیرید و در مورد تعداد نفراتی که دور میز می‌نشینند، به نتیجه برسید.

خرید مبلمان اداری فرآیندی حساس است که باید با صرف زمان کافی و در نهایت دقت انجام شود. برای تحقق این مهم، برند مبلمان اداری آریا با ارائه بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن، پاسخگوی اعتماد شماست. برای مشاوره خرید و ثبت سفارش‌های خود، می‌توانید از وب‌سایت مجموعه استفاده کنید یا با شماره‌تلفن‌های ... تماس بگرید.

رویکرد مناسب برای انتخاب میز کنفرانس مستطیل

در زمان خرید میز کنفرانس باید یک رویکرد کل نگر داشته باشید. شما باید در زمان خرید و انتخاب میز فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید. نیاز های شرکت و برند میز کنفرانس از مهم ترین و ابتدایی ترین فاکتور ها برای خرید میز هستند. دکوراسیون داخلی شرکت شما در این انتخاب اهمیت زیادی دارد. برای اینکه تجهیزات و عناصر شرکت را تکمیل کنید، باید میز کنفرانس را متناسب با سبک و ظاهر دیگر اجزا و طراحی و دکوراسیون محیط اداری انتخاب کنید. میز کنفرانس مستطیل یکی از رایج ترین و محبوب ترین شکل های میز کنفرانس است. با طول زیاد این میز تعداد افراد قابل توجهی می توانند از آن استفاده کنند. به یاد داشته باشید که هر چقدر طول میز بیشتر باشد، افراد بیشتری می توانند پشت آن بنشینند. جنس میز هم از فاکتور های مهم در زمان خرید میز کنفرانس است. معمولا میز های چوبی طرفداران زیادی دارند و توسط مدیران دوراندیش انتخاب می شوند. میز های چوبی به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارند، محبوب هستند.  


1402/10/16

مطالعه بیشتر