شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

neon_off neon_on

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند.

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند. نوع مبلمان اداری باید متناسب با فعالیت شما باشد و حداکثر راحتی را برایتان فراهم کند.

قبل از تهیه مبلمان اداری، ابتدا باید به فضای دفتر کار، میزان بودجه و انواع مبلمان متناسب با نیازهای شرکت فکر کنید؛ سپس برای خرید اقدام فرمایید. جلیس، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری مدرن می‎تواند نیازهای شما را برای داشتن یک دفتر کار مدرن و شیک مهیا کند. در این مقاله با انواع مبلمان اداری مدرن و نحوه انتخاب آنها آشنا می‎شوید.


آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

فروش مبلمان اداری مدرن و ویژگی‎های مهم آنها

• انواع صندلی های اداری

صندلی های اداری انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از صندلی کارشناسی، صندلی کارمندی، صندلی اداری گردان، صندلی اداری دسته‎دار، صندلی اداری پشت‎بلند، صندلی مدیریتی، صندلی کنفرانس، صندلی با پایه ثابت، صندلی چرخ‌دار، صندلی بدون دسته، صندلی اپراتوری، صندلی پشت کوتاه، صندلی راحتی و صندلی با پشتی متحرک و ثابت.

صندلی‎ها یکی از مهم‌ترین انواع مبلمان اداری مدرن بوده و در رنگ، اندازه، سبک، جنس و مارک‎های مختلف در بازار موجود هستند. صندلی اداری باید نشیمن راحت داشته و ارگونومیک باشد؛ صندلی‎های گردان اداری باید انعطاف‎پذیری لازم برای حرکت آسان به طرفین را داشته باشند.

صندلی‎های اتاق انتظار برای استفاده کوتاه‌مدت طراحی شده‎اند و معمولاً اولین وسایلی هستند که مراجعه‎کنندگان حین ورود به محیط کار شما می‎بینند؛ پس باید هنگام طراحی مبلمان اداری دفترتان، در انتخاب رنگ و سبک صندلی‎های اتاق انتظار و هماهنگی آنها با دکوراسیون داخلی دفتر توجه داشته باشید.

• انواع کمدهای اداری

کمدهای اداری برای نظم بخشیدن به فضای دفتر کار طراحی شده‎اند و در سبک‏ها، جنس‎ها، رنگ‎ها و شکل‎های مختلف موجود هستند؛ البته شما می‎توانید برای دکوراسیون داخلی دفتر کارتان با کمک متخصصانی که در زمینه طراحی مبلمان اداری مدرن مهارت دارند، تماس گرفته و مطابق نیاز و سلیقه خودتان کمدها را طراحی و سفارش دهید.

معمولاً کمدهای اداری در انواع باریک، بلند، کوتاه یا مدل‎های رومیزی در بازار موجود هستند و داخل آنها قفسه‎های مجزا دارد. این کمدها برای نگهداری از اسناد، مدارک، زونکن‎ها و پرونده‎های استفاده می‎شوند و درب آنها قابلیت قفل شدن، دارد.

• انواع میزهای اداری

یکی دیگر از انواع مبلمان اداری مدرن، میز اداری هستند. میزها در سبک‎های و طرح‎های مختلفی ساخته می‎شوند و شما باید با توجه به نیازهای دفتر کارتان آنها را تهیه کنید. میزهای اداری انواع مختلفی از قبیل میز تحریر، میز مدیریت، میز منشی ، میز کنفرانس و میز کامپیوتر دارند. طراحی ارگونومیک، داشتن فضایی برای نگهداری وسایل، اندازه مناسب میز و کیفیت آن از مهم‌ترین نکاتی هستند که هنگام خرید میزهای اداری باید مدنظر داشته باشید.

• انواع کشوها، فایل‎ها و قفسه های اداری

کشوها و قفسه‎های نیز همانند دیگر انواع مبلمان اداری مدرن، در طرح‏، جنس و ابعاد گوناگونی ساخته می‎شوند. این کمدها برای نظم‎دهی برای وسایلی مثل روزنامه‎های قدیمی، کتاب‌ها، اسناد، پرونده‎ها و زونکن‎ها استفاده می‎شوند. هنگام خرید کشوها و قفسه‎های اداری باید به ظرفیت، اندازه و میزان امنیت آنها توجه کنید.

معمولاً قفسه‎ها و فایل‎های بلند، فضای بیشتری برای نگهداری از وسایل دارند و کشوهای کوچک جای کمتری را در دفتر اشغال می‎کنند؛ شما می‎توانید با توجه به کاربرد و فضای دفتر اداری، به سایت فروش مبلمان اداری مدرن جلیس مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را تهیه کنید.

• انواع کمد قفل‎دار اداری

کمدهای قفل‎دار اداری در دو نوع مکانیکی و الکترونیکی ساخته می‎شوند. کمدهای الکترونیکی دارای قفل و لولای خودکار هستند و از ایمنی بالایی برخوردارند. کمدهای مکانیکی قفل و کلید دارند و باید به‌صورت دستی بسته و قفل شوند. کمدهای قفل‎دار در ابعاد مختلفی ساخته می‎شوند.

جنس این کمدها معمولاً از فولاد، چوب، لمینیت و پلاستیک است و هنگام خرید باید به نکاتی از قبیل تعداد قفسه‎ها، مواد سازنده، تعداد قفل‎ها، جنس قفل‎ها، ابعاد و رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی توجه کنید.

• انواع صندلی‎های چندمنظوره

یکی از کاربردی ترین انواع مبلمان اداری، صندلی‎های چندمنظوره هستند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که حین طراحی مبلمان اداری مدرن باید مدنظر داشته باشید، میزان فضای دفتر کار است؛ این صندلی‎های برای فضاهای کوچک مناسب‌اند. صندلی‎های چندمنظوره ترکیبی از صندلی کنفرانس و صندلی مهمان هستند که می‎توانید با توجه به نیاز از آنها استفاده کنید.

نکاتی درباره طراحی مبلمان اداری مدرن و خرید 

طراحی مبلمان اداری مدرن باید بر اساس نیاز و ماهیت دفتر کار صورت گیرد و شرکت مبلمان اداری جلیس، می‎تواند در این زمینه خدمات لازم را به شما ارئه دهد. در ادامه نکاتی در زمینه طراحی مبلمان اداری مدرن بیان شده که به شما در راستای تهیه مبلمان اداری مناسب با فضای دفترتان کمک می‎کند.

• مبلمان اداری مدرن و کاربردی انتخاب کنید

هنگام خرید مبلمان اداری، حتماً به کاربردی و استاندارد بودن وسایل توجه کنید؛ صرفاً داشتن ظاهری فانتزی یا شیک ملاک مناسبی برای خرید مبلمان اداری نیست. مبلمان اداری باید نیازهای شما را فراهم کنند و متناسب با دکوراسیون دفتر کارتان باشد.

برای مثال اگر حین کار نیاز به مراجعه به پرونده‎ها و مدارک خاصی دارید، باید میز کشودار انتخاب کنید؛ به این ترتیب میز شما همیشه مرتب و منظم می‎ماند و وسایل موردنیاز همیشه در دسترستان است.

• در انتخاب سبک مبلمان اداری دقت کنید

طراحی مبلمان اداری باید کاملاً متناسب با فعالیت کارمندان و ماهیت شرکت باشد. به‏عنوان مثال میز و صندلی مدیریت باید نشان‎دهنده جایگاه و منصب مدیر شرکت بوده و ابهت لازم را داشته باشد.

• صندلی‎های استاندارد و باکیفیت تهیه کنید

یکی از مهم‌ترین انواع مبلمان اداری، صندلی‎ها هستند چرا که کارمندان بیشترین زمان خود را در طول روز روی آنها سپری می‎کنند. صندلی‎های اداری باید قابل تنظیم و انعطاف‎پذیر باشند تا افراد روی آنها احساس ناراحتی نکنند و بتوانند با آسودگی به فعالیت خود بپردازند. علاوه‎بر این رنگ صندلی‎ها را با دکوراسیون داخلی دفتر کار و سایر مبلمان اداری هماهنگ کنید.

• فضای دفتر کار را مدنظر قرار دهید

هنگام خرید و طراحی مبلمان اداری مدرن، باید ابعاد دفتر را در نظر داشته باشید و از خرید وسایل بیش از اندازه بزرگ یا کوچک خودداری کنید.

• قفسه ها و کمدها را از قلم نیندازید

فضاهایی که برای نگهداری وسایل یا پرونده‎ها به کار می‎روند، از ملزومات دفاتر اداری هستند. کمدها و قفسه ها موجب نظم دادن به محیط کار می‎شوند و جلوه‎ای زیبا به دفتر شما می‎دهند.

سخن پایانی

انتخاب و طراحی میز اداری و مبلمان اداری یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار است. هنگام خرید مبلمان اداری، به نوع کاربرد و کیفیت آن توجه کنید. شرکت مبلمان اداری جلیس، تولیدکننده تخصصی انواع مبلمان اداری با سال‎ها تجربه در زمینه فروش مبلمان اداری است. شما می‎توانید با مراجعه به سایت فروش و بررسی محصولات مختلف و باکیفیت، بهترین و مناسب‏ترین مبلمان را بر اساس بودجه و نیازتان انتخاب کنید.


فروش مبلمان اداری مدرن



مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article