میز کارمندی مدرن

neon_off neon_on

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند تأثیر به‎سزایی در زیبایی دکوراسیون دفتر کار و افزایش بازده کارمندان داشته باشد.

میز کارمندی 

میز کارمندی، از متداول‎ترین میزها در  خرید انواع مبلمان اداری است که در دفاتر کار به ‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه ‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند تأثیر به‎سزایی در زیبایی دکوراسیون دفتر کار و افزایش بازده کارمندان داشته باشد.

از آنجایی‎ که افراد ساعات طولانی را در روز پشت میز سپری می‎کنند، یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید میز کارمندی، در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای آن است. ارتفاع، ابعاد و نحوه طراحی میز باید به‎صورتی باشد که کارمندان حین انجام امور اداری، احساس راحتی کرده و دچار ناراحتی‎های جسمانی نشوند.

امروزه میز کارمندی مدرن در طرح‎ها و جنس‎های متنوعی تولید می‎شوند که با توجه به سبک کلاسیک یا مدرن دفتر کار می‎توانید آنها را انتخاب کنید. برای اطلاع از انواع میز کارمندی، نوع کاربرد و اطلاع از قیمت میز کارمندی به سایت جلیس مراجعه فرمایید.

در ادامه به بررسی انواع میز کارمندی و میز کارمندی مدرن خواهیم پرداخت.







آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

انواع میز کارمندی

میز کارمندی مدرن ساده

میز کارمندی ساده، طراحی شکیل و زیبایی دارد که برای دفاتر کاری مختلف مناسب است. این میز فاقد کشو یا کمد بوده و روی آن فضای کافی برای کارهای نوشتاری، انجام امور اداری، قرار دادن لپ‎تاپ و سایر وسایل اداری را دارد. میز کارمندی ساده را می‎توانید با توجه به فضای دفتر کار و نوع کاربرد، در ابعاد مختلفی سفارش دهید. زیر این میز برای قرار دادن فایل‎ها و کشوهای متحرک فضای کافی دارد.

در ادامه به بررسی فروش میز کارمندی و میز کارمندی مدرن خواهیم پرداخت.

میز کارمندی کشودار

برخی از میزهای کارمندی، در یک طرف یا دو طرف دارای کشوهایی برای نگهداری اسناد، مدارک و پوشه ها دارند. این کشوها به‎صورت متحرک یا ثابت طراحی می‎شوند. کشوهای ثابت به میز متصل می‎شوند؛ کشوهای متحرک به شما این امکان را می‎دهد که با توجه به محیط و دکوراسیون داخلی جای آن را به دلخواه تعیین کنید. فضای داخلی این کشوها معمولاً بزرگ است و می‎توان به‎راحتی زونکن و پرونده‎ها را در آنها قرار داد.

میز کارمندی مدرن قفسه دار

این میزهای مدرن در یک طرف دارای قفسه‎هایی برای نگهداری پرونده‎ها و زونکن‎ها هستند. میز کارمندی قفسه‎دار موجب می‎شود که کارمندان به‎راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشند و بدون اتلاف وقت به فعالیت‎های روزانه خود بپردازند.

میز کارمندی ال‎شکل

میز ال شکل، علاوه بر فضای لازم برای قرار دادن لپ‎تاپ و دفاتر اداری، به شما امکان می‎دهد که پرینتر و سایر لوازم اداری را نیز روی آن قرار دهید. میز کارمندی ال شکل معمولاً دارای کمد یا کشوهایی در سمت راست است که برای نگهداری زونکن‎ها، پوشه‎ها و اسناد تعبیه شده‎اند.

میز کارمندی زاویه ‎دار

این میز برای فضاهای کوچک مناسب است و در کنار دیوارهای اتاق به‎راحتی جا می‎گیرد و سطح آن فضای لازم برای انجام فعالیت‎های اداری را دارد. این میز معمولاً دارای کشوها و کمد متحرک است که در زیر آن قرار می‎گیرند.

خرید میز کارمندی و نکات مهم در انتخاب آن

راحتی و آسایش میز کارمندی مدرن

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید میز کارمندی در نظر گرفتن استانداردهای ارگونومی است؛ هر چقدر میزان آسودگی و راحتی افراد در زمان انجام فعالیت‎های روزانه بیشتر باشد، بازده و کارایی آنها بالاتر می‎رود. کارمندان باید بتوانند به‎آسانی به تمامی وسایل روی میز دسترسی داشته و بدون کمترین خستگی و مشکل جسمانی، کارهای اداری خود را انجام دهند.

جهت مشاوره درباره انواع میز کارمندی و قیمت میز کارمندی میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

جنس میز کارمندی

میز کارمندی مدرن باید از متریال باکیفیت تهیه شود؛ توجه کنید که لبه‎های میز باید به‎خوبی صیقل داده شوند و پایه‎های تنظیم باشند. امروزه استفاده از ام‎دی‎اف در ساخت میز کارمندی بسیار متداول است. این جنس از مقاومت و دوام زیادی برخوردار است و تنوع وسیعی در رنگ و طرح دارد.

ابعاد میز کارمندی

ابعاد میز کارمندی بر اساس نوع کاربرد آن و نوع فعالیت کارمندان تعیین می‎شود. معمولاً عرض میز بین 70 تا 80 سانتی‎متر و طول آن بین 100 تا 160 سانتی‎متر است که شما می‎توانید این ابعاد را به‎دلخواه بزرگ‌تر و کوچک‌تر کنید.

محل مناسب میز کارمندی

میز کارمندی باید به‎ گونه‎ای قرار گیرد که رفت‎وآمد کارمندان با مشکل مواجه نشود و فاصله آن با سایر وسایل داخل اتاق حدود 90 سانتی‎متر باشد.

ارتفاع میز کارمندی مدرن

معمولاً ارتفاع استاندارد میز اداری 70 سانتی‎متر است؛ این ارتفاع باید به‎گونه‎ای باشد که وقتی کارمندان روی صندلی می‎نشینند با مشکل مواجه نشوند و به وسایل روی میز دسترسی داشته باشند. امروزه میزهای کارمندی تنوع زیادی دارند و برخی از آنها با پایه‎های قابل تنظیم طراحی و ساخته می‎شوند. پایه‎های قابل تنظیم به کارمندان امکان می‎دهند که ارتفاع میز را با توجه به قد خود تنظیم کرده و در بهترین حالت ممکن قرار دهند.


قیمت میز کارمندی

طراحی میز کارمندی باید کاملاً با سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی دفتر کار هماهنگ باشد. هنگام خرید میز کارمندی به طرح، جنس و رنگ آن توجه کنید؛ میزهای ساخته شده از چوب راش، ام‎دی‎اف و فلز یا ترکیب چوب و فلز، ام‎دی‎اف و شیشه یا چوب و شیشه جلوه‎ای لوکس به دفتر اداری مدرن می‎دهد.

زیبایی میز کارمندی تأثیر مستقیمی در مراجعه‎کنندگان دارد؛ علاوه بر این موجب بالا رفتن روحیه کارمندان، افزایش علاقه و اشتیاق آنها به کار و افزایش بازده و کارایی می‎شود. جلیس، با سال‎های تجربه در زمینه فروش میز کارمندی، آماده ارائه خدمات لازم به شماست، می‎توانید با مراجعه به سایت انواع میز کارمندی و قیمت میز کارمندی را مشاهده فرمایید.



میز کارمندی مدرن



میز کارمندی متناسب با بودجه سازمان

شما باید با در نظر گرفتن میزان بودجه، بهترین و کاربردی‎ترین میز را تهیه کنید.

میز کارمندی متناسب با وظایف کارمندان

ابعاد میز کارمندی باید کاملاً با نوع فعالیت افراد تطابق داشته باشد و فضای لازم را برای انجام امور مختلف در اختیار آنها قرار دهد.

چرا باید به انواع میز کارمندی خود اهمیت دهید؟

انواع میز کارمندی که شما یا کارمندانتان در محل کار استفاده می کنید در فهرست اولویت های محل کار شما است. انواع میز کارمندی در دسته چیزهایی قرار می گیرد که ما زمان زیادی را صرف استفاده از آنها می کنیم. اما مشاغل بی تحرک افزایش یافته است و با افزایش نگرانی ها در مورد خطرات سلامتی ناشی از نشستن بیش از حد افزایش یافته است. محققان دریافته‌اند که سبک زندگی ثابت، میز کار اداری، خطر ابتلا به سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی را افزایش می‌دهد. (همچنین یک رابطه واضح بین محیط کار فیزیکی و بهره وری کارکنان وجود دارد.)

چه به فکر جابجایی دفاتر باشید و به مبلمان جدید نیاز داشته باشید، یا فقط در حال انجام تعمیرات اساسی در فضای اداری موجود خود باشید، این مرور کلی به شما کمک می‌کند بهترین گزینه‌های انواع میز کارمندی را برای نیازهای کسب‌وکار خود در نظر بگیرید و کارمندان خود را از نتیجه راضی‌تر کنید. 

نحوه انتخاب انواع میز کارمندی:

هنگام انتخاب میز برای دفتر خود، باید برخی از عوامل زیر را در نظر بگیرید که می تواند نوع میز شما را تعیین کند.

نیازهای کاری روزانه:

رایانه های رومیزی معمولاً برای مدیریت کابل های نامرتب به سوراخ های سیم کشی نیاز دارند.

کاغذبازی‌های مکرر نشان‌دهنده نیاز به سطوح اضافی/قفسه‌بندی و کشوها یا کابینت‌ها است.

مسائل ارگونومی:

میزهایی با فاصله زیاد برای پاها انتخاب کنید. بهتر است، میزهایی را انتخاب کنید که می توانند بالا یا پایین شوند. اگر خیلی گران است، مطمئن شوید که صندلی ها را می توان بالا و پایین کرد.

قبل از تصمیم گیری در مورد انواع میز کارمندی، از کارکنان خود نظرسنجی کنید تا در مورد ترجیحات آنها بدانید. این یک راه آسان برای نشان دادن این است که به نظر آنها اهمیت می دهید و به ایجاد نوعی فرهنگ اداری مثبت کمک می کند که منجر به سازمان های موفق می شود. ارائه انواع میز کارمندی به کارکنان این امکان را می دهد که با انتخاب فضای کاری ایده آل خود بیشترین بهره وری را داشته باشند.

خرید انواع میز کارمندی مدرن

سازگاری، تنوع و طراحی در میزهای اداری ما

محیط کار در سال های اخیر تغییرات قابل توجهی داشته است و در کنار آن تغییرات زیادی در پیکربندی و نیازهای فضاهای کاری ایجاد شده است. به همین دلیل است که یکی از عناصر اصلی کار در یک اداره مانند میز باید خود را با این تغییرات ناگهانی وفق دهد.  ما از تقاضای خرید انواع میز کارمندی مدرن برای تطبیق با کاربر آگاه هستیم، به همین دلیل است که میزهای اداری ما مدل های کاملاً سازگار را ارائه می دهند: مرتفع، تاشو و امکان حرکت.

نوآوری و طراحی در تمام فرآیندهای تولید ما وجود دارد و در میزهای ما منعکس می شود. برای خرید انواع میز کارمندی مدرن تمام سبک های موجود را کشف کنید که برای ایجاد یک فضای کاری راحت و سازنده با طراحی منحصر به فرد مناسب است.

سخن پایانی

میزهای کارمندی جزء مهم‌ترین مبلمان اداری هستند و هنگام انتخاب و خرید آنها باید با دقت زیادی صورت بگیرد. میز کارمندی غیراستاندارد موجب به خطر افتادن سلامت کارمندان، خستگی آنها، کاهش بازده و ایجاد مشکلات جسمانی می‎شود.

هنگام خرید میز کارمندی مدرن، به هماهنگی آن با سایر لوازم دفتر کار و دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید؛ رنگ، ابعاد و جنس میز کارمندی را متناسب با دکوراسیون مدرن یا کلاسیک دفتر کار خود انتخاب کنید. برای خرید میز کارمندی مناسب و شیک به سایت جلیس مراجعه فرمایید.


مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

من از جلیس برای شرکتم میز کارمندی مدرن گرفتم و با گذشت چند سال هنوزم مثل روز اولن و بسیار بادوام بوده، به نظرم اگر میخواید محیط شرکتتون زیبا تر شه میتونید میز کارمندی مدرن سفارش بدید

ادمین : خیلی ممنون از لطفتون، رضایت شما افتخار ماست، بله برای زیباسازی محیط اداری پیشنهاد ما استفاده از میز کارمندی مدرن هست

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article