طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

neon_off neon_on

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و آرامش افراد از حضور در فضای کاری می‎شود.

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی مدرن ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و آرامش افراد از حضور در فضای کاری می‎شود.

قبل از اقدام به اجرا و طراحی اداری باید مواردی را در نظر بگیرید؛ توجه به اندازه فضای دفتر و اتاق‎ها، نوع فعالیت، میزان بودجه، نوع مبلمان و انتخاب یک طراح داخلی مجرب از نکات مهمی است که برای داشتن یک فضای کاری مناسب باید مدنظر داشته باشید. در مقاله پیش‎رو، نکاتی در مورد طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و طراحی داخلی ساختمان اداری بیان می‌شود.



آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

طراحی داخلی ساختمان اداری

هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اداری لاکچری، فضای کافی برای نگهداری وسایل اضافه و فایل‎های بایگانی را در نظر بگیرید؛ هیچ چیز بدتر از یک دفتر کار شلوغ و بی‎نظم نیست و اتاق کار مرتب و زیبا احساس آرامش و تمرکز بیشتری به کارمندان می‎دهد.




طراحی داخلی اداری




درب‎های مدرن در طراحی داخلی واحد اداری


درب اتاق‎های می‎توانند جلوه لوکس‎تری به دفتر کاری شما بدهند؛ پس در زمان طراحی داخلی واحد اداری، تناسب درب‎ها با دکوراسیون داخلی را مدنظر داشته باشید. درب‎های چوبی از جنس چوب بلوط، چوب گردو و چوب اقاقیا جلوه خاصی به دفتر کاری شما می‎دهند.

• فضای استراحت

در اجرا و طراحی اداری، در نظر گرفتن مکانی برای استراحت کارمندان از اهمیت زیادی برخوردار است. این امر موجب بالا رفتن بازده کاری و انرژی کارمندان می‌شود.

• رنگ

در طراحی دکوراسیون اداری مدرن، یکی از مهمترین نکات، استفاده از رنگ‎هاست. واکنشی که افراد به رنگ‎های تیره دارند کاملا متفاوت با واکنش آنها به رنگ‎های روشن است. در طراحی داخلی اداری مدرن، استفاده از رنگ‎های خنثی مثل سفید، هلویی و خاکستری بسیار رایج است.


پنجره‎ ها و نور طبیعی برای اجرا و طراحی اداری


هنگام طراحی داخلی ساختمان اداری، حتما به پنجره‎ها دقت کنید؛ نور طبیعی علاوه‎ بر صرفه‎جویی در مصرف انرژی موجب می‎شود که روحیه و بازده افراد بالا رود. در حد امکان سعی کنید در زمان طراحی داخلی واحد اداری، جایی برای پنجره ‎ها در نظر بگیرید.

 خلق سبک منحصربه ‎فرد

طراحی داخلی ساختمان اداری، بازتابی از علاقه و اشتیاق شما به فعالیتتان است، بنابراین در اجرا و طراحی اداری حتما سعی کنید سبک خاص خود را داشته باشید. برای داشتن فضایی آرام و دنج می‎توانید رنگ‎های روشن را با عناصر طبیعی کوچک مثل گلدان‎ها ترکیب کرده یا از تابلوها و مجسمه‎های یونیک و زیبا در طراحی داخلی استفاده کنید.

 انتخاب سبک

برای طراحی داخلی ساختمان اداری و طراحی داخلی واحد اداری باید یک سبک خاص را انتخاب کرده و مبلمان، رنگ دیوارها، درب‎ها و وسایل تزئینی را بر اساس آن خریداری کنید. به‎عنوان مثال پنجره‎های قدی بدون پرده یکی از ویژگی‎های مهم در طراحی داخلی اداری مدرن، محسوب می‎شود. در طراحی داخلی اداری کلاسیک استفاده از مبلمان شیک و پرده‎های مخمل یا ابریشم از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاب مبلمان اداری

در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، مبملان نقش کلیدی بازی می‎کنند. مبلمان اداری مناسب و ارگونومیک موجب افزایش راحتی کارمندان و بالا رفتن کارایی آنها می‎شود. در انتخاب مبملان اداری، کیفیت و زیبایی محصولات را مدنظر داشته باشید.

نورپردازی

نورپردازی یکی از نکات حائز اهمیت در طراحی داخلی اداری مدرن است. در زمان طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، فضایی برای لامپ‎های ال‎ای‎دی در سقف واحدهای اداری در نظر بگیرید؛ همچنین می‎توانید روی میز کارمندان، چراغ‎های مطالعه با نور سفید تعبیه کنید.

استفاده از عناصر هنری

در طراحی دکوراسیون اداری مدرن، استفاده از بافت‎ها و رنگ‏ها اهمیت زیادی دارد. هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اداری می‎توانید از کاغذهای دیواری بافت‎دار مدرن، تابلوهای نقاشی بزرگ یا کاغذهای دیواری با طرح‎ها و نقاشی‎های مدرن استفاده کنید. در انتخاب رنگ‎های نیز دقت لازم را به‎کار ببرید، به‏عنوان مثال رنگ‎های آبی یا سبز روشن برای اتاق ناهارخوری و رنگ‎های قرمز و مشکی برای اتاق جلسات می‎تواند فضایی خاص و شیک برای دفتر کار شما ایجاد کند.

ایجاد فضا برای کارهای گروهی

هنگام طراحی داخلی ساختمان اداری و طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، چیدمان مبلمان باید به گونه‎ای باشد که کارمندان بتوانند با هم تعامل کرده و کارهای گروهی انجام دهند. در طراحی داخلی اداری مدرن، فضاهای گروهی از اهمیت بالایی برخوردار است و معمولا طراحان از میزهای گرد، تخته‎های وایت‎برد و صندلی‎های متحرک در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری استفاده می‎کنند. برای ایجاد فضای کاری گروهی می‎توانید میزهایی که قابلیت بزرگ و کوچک شدن دارند، تهیه کنید؛ به‎وسیله این میزها کارمندان می‎توانند در کمترین زمان ممکن دور هم جمع شوند و فضای لازم برای فعالیت نیز داشته باشند.

• طراحی داخلی اداری خلاقانه

تحقیقات ثابت کرده است که کار در فضاهای خلاقانه می‎تواند موجب افزایش بازده کاری افراد شود. طراحی داخلی ساختمان اداری جلیس رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد، برای داشتن مکانی منحصربه‎فرد، می‎توانید با کمی خلاقیت سبک خود را بسازید. در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری می‎توانید با کارمندان مشورت کرده و ایده‎های جدیدی خلق کنید.

طراحی اتاق انتظار

در تمام ادارات، اولین فضایی که مراجعه کننده به آن وارد می‎شود، اتاق انتظار است؛ بنابراین طراحی آن اهمیت به‎سزایی دارد. استفاده از مبلمان راحت، یک میز کوچک و تعدادی مجله با مطالب مرتبط به فعالیت شما می‎تواند فضایی آرامش‎بخش برای مشتریان و مراجعه کنندگان شما ایجاد کند. می‎توانید روی دیوارها تابلوهایی در مورد فعالیت شرکت، گواهینامه ها و مدارک نصب کنید.

ایجاد تعادل

هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اداری باید به برقراری تعادل بین عناصر مختلف توجه کنید. این تعادل در رنگ، فرم، بافت، شکل و سبک مبملان و سایر وسایل موجود در واحد اداری باید برقرار باشد.

رعایت تناسب در چیدمان

هنگام اجرا و طراحی اداری، تناسب در چیدمان را فراموش نکنید. ابتدا رابطه اشیا با هم و میزان تأثیرگذاری آنها بر همدیگر را بررسی کنید. برای مثال استفاده از یک تابلوی بزرگ و میز و صندلی مدرن و شیک در اتاق مدیریت زیبایی خاصی به فضا می‎بخشد؛ اما به‎کار بردن تابلوهای کوچک ممکن است فقط فضا را شلوغ کرده و تأثیر چندانی بر زیبایی محیط نگذارد.

سخن پایانی

در طراحی داخلی ساختمان اداری، ابتدا باید میزان بودجه را در نظر گرفته و بر اساس آن یک برنامه ‎ریزی دقیق داشته باشید. می‎توانید قبل از اجرای طراحی اداری، تمام طرح‎ها با استفاده از برنامه های کامپیوتری اجرا و تغییرات لازم را اعمال کنید؛ بعد در جهت اجرایی کردن تغییرات اقدام کنید.

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن با گذر زمان و تحول علوم مدیریتی، توجه مدیران ارشد سازمان‌ها را به خود جلب کرده‌ است. در حقیقت مدیران رده‌بالا از اثر شگرف تجهیزات و لوازم مدرن بر روحیه کارمندان و منابع انسانی باخبر شده و کوشیدند با بهره از علوم مهندسی معماری در رشته طراحی دکوراسیون داخلی، علاوه بر ارتقاء رضایت شغلی و بهره‌وری کارکنان، محیط سازمان‌های دولتی و خصوصی را برای مراجعه‌کنندگان نیز به فضایی دلنشین بدل کنند. اما اکنون که عصر، عصر کوانتوم است و این رویکرد بر رهیافت‌های مدیریتی نیز اثرگذار بوده، دیگر کوچک‌ترین المان‌ها هم در محیط کار حائز اهمیت هستند و مدیران باید در راستای بهبود عملکرد خود و سازمان‌شان، دکوراسیون داخل مجموعه خویش را با دقت و حساسیت بیشتری انتخاب کنند.

دکوراسیون اداری مدرن و رهیافت کوانتومی به مدیریت سازمان‌ها

بر پایه رویکرد کوانتومی به مدیریت، مدیران رده‌بالای سازمانی در راستای افزایش اثربخشی و عملکرد خود و منابع انسانی، نیازمند اتخاذ تصمیم‌های جدید و تغییر نگرش به انسان‌ها، فرآیندها و اشیاء هستند. موضوعی که جنبه‌های ذهنی، غیرمنطقی و حتی بی‌نظم‌ترین نشانه‌ها در رفتار نیروهای سازمانی و خود آنها را نیز در بر می‌گیرد. این‌جاست که علوم هنری و مهندسی به یاری مدیران می‌آیند تا ریزترین عناصر را در دفاتر کار خود و سایر کارکنان بهینه‌سازی کنند. شاید تا پیش از این، تعداد لوازم اداری به چند محصول مشخص محدود می‌شد، اما امروز به لطف رهیافت‌های جدید به مدیریت سازمانی، تقریبا برای هر کاری ابزار مختص به آن در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد تا به‌این‌ترتیب فرآیندهای به‌ظاهر ساده اما در باطن تکراری و آزاردهنده، برای انسان‌ها تسهیل شوند و از خستگی و فرسودگی منابع انسانی کاسته شود. بی‌تردید یکی از اهداف اساسی طراحی تجهیزات و دکوراسیون اداری مدرن نیز همین است.

بر همین اساس دکوراسیون اداری مدرن افزون بر ساده‌سازی فرآیندهای کاری مانند بایگانی، استعلام‌ها، تعمیرات، سرویس وسایل، پذیرایی از مهمانان، پدید آوردن محیط اختصاصی و حریم شخصی برای منابع انسانی، پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و بسیاری از موارد دیگر، یکی از مهم‌ترین المان‌های فیزیکی در ترسیم یک چهره دلنشین از هر سازمان در میان مشتریان هستند.

شاید بهترین مثال برای این موضوع در کشورمان بانک‌های خصوصی باشند. پیش از ظهور بانک‌های خصوصی، دکوراسیون داخلی بانک‌ها و موسسات مالی مختلف کاملا مشابه یکدیگر و سایر ادارات و سازمان‌ها بود. اما با رویکرد جدید به مقوله بانک‌داری در کشورمان، این مفهوم کاملا متحول شد و بانک‌های خصوصی با شعبات مدرن در گوشه و کنار شهرها افتتاح شدند. مهم‌ترین المان در جذابیت بانک‌های خصوصی را افزون بر سهولت خدمت‌رسانی، باید در استفاده از دکوراسیون اداری مدرن جست‌وجو کرد. بهره مناسب و مطالعه‌شده از رنگ سازمانی و طیف‌های مختلف آن، طراحی میزهای پیشخوان و کانتر مدرن، صندلی‌های ارگونومیک و طراحی یک محیط با حس خوب، موجب شده حتی بانک‌های دولتی نیز به تغییر دکوراسیون اداری خود و مدرن‌سازی آن روی بیاورند.

البته تنها بانک‌ها را نباید مثال بارز این موضوع دانست. دکوراسیون اداری مدرن چنان معجزه‌ای در انواع نهادهای خدماتی، اداری و تجاری، حتی کسب‌وکارهای فروشگاهی، داروخانه‌ها، مطب‌ها و کلیه موسسات فعال در حوزه پزشکی صورت داده‌ است که محیط‌های شغلی دومینووار یکی پس از دیگری به استفاده گسترده از دکوراسیون اداری مدرن و تغییر تجهیزات اداری قدیمی خود به انواع مدرن روی می‌آورند. وسایلی که بسیاری از آنها به شکل مستقیم در مقابل دیدگان مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرند و توسط آنها استفاده و بررسی می‌شوند. به‌این‌ترتیب باید گفت یکی از نخستین نتیجه‌های رویکردهای جدید مدیریتی مانند مدیریت کوانتوم، افزایش فزاینده بهره از دکوراسیون داخلی مدرن در محیط‌های مختلف شغلی است.



دکوراسیون اداری مدرن



ویژگی‌های دکوراسیون اداری مدرن

یکی از خصوصیات اصلی تجهیزات اداری مدرن به‌طور کلی و به شکل جزئی‌تر دکوراسیون داخلی محیط‌های کاری، سهولت کاربری بالا و توجه طراحان این قبیل وسایل به مقوله ارگونومی است. تجهیزات و دکوراسیون اداری مدرن نسبت به گذشته با سود جستن از متریال جدید و مصنوعی، وزن کمتری دارند و استفاده مکرر منابع انسانی هر نهاد از آنها، خستگی جسمی اندکی بر جای می‌گذارد. ابعاد و اندازه تجهیزات اداری مدرن نیز در مقایسه با انواع قدیمی کاملا مطالعه و مهندسی شده‌اند تا کمترین میزان خستگی ممکن را بر وجود نیروهای اداری و مراجعه‌کنندگان بر جای بگذارند.

طراحان دکوراسیون اداری مدرن، آثار روان‌شناختی استفاده از رنگ‌های مختلف و هماهنگی آنها با یکدیگر را نیز به‌دقت مورد بررسی قرار می‌دهند تا از آثار مثبت آنها بر روحیه کارکنان و مراجعه‌کنندگان طی درازمدت آگاه باشند. حتی ترکیبات شیمیایی و صنعتی مورد استفاده در متریال مدرن نیز استانداردهای بسیاری را به‌اصطلاح مرسوم پاس می‌کنند تا مشکلی برای کاربران سازمانی و غیرسازمانی به‌وجود نیاورند.

از جمله سایر ویژگی‌های دکوراسیون اداری مدرن باید به قابلیت‌های مدولار و سهولت تغییرپذیری چینش آنها در محیط کاری اشاره داشت. امکانی که موجب می‌شود محیط شغلی به فضایی دلنشین‌تر برای همه حاضران در آن بدل شود. البته دکوراسیون اداری مدرن را می‌توان راحت‌تر از گذشته و انواع سنتی، متناسب با محیط و کاربری هر نهاد به‌طور اختصاصی طراحی و اجرا کرد. در حال حاضر نیز شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی دکوراسیون اداری مدرن به‌صورت اختصاصی برای دفتر کار یا شرکت شما فعالیت می‌کنند. حتی برخی برندهای بزرگ تولیدکننده تجهیزات اداری از جمله انواع دکوراسیون و اداوات مورد استفاده در سازمان‌ها، قابلیت طراحی اختصاصی را نیز به لیست فعالیت‌های خود افزوده‌اند. بر این اساس استفاده از دکوراسیون مدرن اداری نسبت به گذشته بسیار سهل و ساده‌تر به نظر می‌رسد.

پیشنهاد نهایی

دکوراسیون اداری مدرن تقریبا موجب نوسازی همه تجهیزات اداری می‌شود و کمترین نتیجه استفاده از آنها بالا بردن رضایت شغلی منابع انسانی و مراجعه‌کنندگان به سازمان است. البته استفاده از متریال مدرن موجب شده حتی قابلیت ساخت طرح‌های کلاسیک لوازم و دکوراسیون اداری نیز با همان فرم ظاهری قدیمی اما کاربرد و مواد مدرن فراهم شود تا به‌این‌ترتیب سازندگان مطرح دکوراسیون اداری مدرن بتوانند پاسخگوی سلایق مختلف باشند. البته با توجه به حساسیت بالای تولید لوازم اداری مدرن، سعی کنید حتما آنها را از برندها و فروشندگان معتبر با گارانتی و وارانتی در سراسر ایران خریداری کنید. خرید لوازم اداری چه به‌صورت اینترنتی و چه به شکل حضوری حساسیت‌های ویژه‌ای نسبت به خرید وسایل خانه و دکوراسیون منازل دارد.با اطمینان از طراحان برتر چیدمان آریا خرید کنید.

مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article