اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

neon_off neon_on

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد.

دکوراسیون اداری کلاسیک

در این مقاله از سایت طراحان برتر چیدمان آریا درباره اجرا و طراحی اداری کلاسیک توضیح دادیم همراه ما باشید.

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد. دکوراسیون اداری مدرن، دکوراسیون اداری کلاسیک، دکوراسیون اداری لاکچری و دکوراسیون اداری سنتی، از جمله سبک هایی هستند که برای طراحی دفتر اداری به کار می‎روند.

مهم‌ترین موضوع در طراحی محیط کار، تناسب آن با نوع فعالیت و میزان راحتی شما است. در میان تمام سبک‎ها، دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر کار از محبوبیت بالایی برخوردار است. این سبک ابتدا در فرانسه و روسیه و با الهام از معماری کلاسیک و نئوکلاسیک، ابداع شد.

سبک طراحی داخلی اداری کلاسیک، ترکیبی از مبلمان شیک و مدرن در فضایی نئوکلاسیک با المان‎هایی مثل شومینه، پنجرهه های بزرگ و مجسمه های نفیس است. دکوراسیون اداری کلاسیک، باید کاملاً هوشمندانه و با دقت زیاد اجرا شود تا ظاهری آرام، منظم و خاص به دفتر کار ببخشد. در ادامه این مقاله مطالبی درباره دکوراسیون اداری کلاسیک، دکوراسیون اداری لاکچری، طراحی دکوراسیون کلاسیک و ویژگی‎های هرکدام خواهید خواند.

اجرای دکوراسیون اداری توسط تیم ما طبق درخواست شما طراحی و اجرا می شود.با ما همراه باشید تا با اجرای دکوراسیون اداری و طراحی داخلی اداری کلاسیک آشنا شوید.


آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک


سبک طراحی داخلی کلاسیک را می‎توان در فضایی مدرن اجرا کرد؛ عناصر مهم در اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک عبارت‌اند از کف پارکت مرمر یا چوب، تزئینات خاص اعم از مجسمه‎ها و دیوارکوب‎ها، تزئین دیوار با دیوارپوش‎های چوبی، استفاده از تابلوهای خاص، پرده‎های ابریشمی و لوکس، استفاده از اثاثیه مرکب از چوب و چرم، مبلمان منبت‎کاری شده و لوسترهای شیک.

معمولاً طراحان هنگام اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک به رنگ‎های بژ، سفید، کاراملی، گردویی، آبی روشن، صورتی کالباسی و عاجی استفاده می‎کنند. دکوراسیون اداری مدرن، به دفتر کار ظاهری شکیل، موقر و زیبا می‎دهد. مبلمان موجود در فضاهای کلاسیک معمولاً ترکیبی از چوب منبت‎کاری شده با چرم لمسه‎کاری یا پارچه ابریشمی نفیس به رنگ روشن است.

در فضاهای کلاسیک، معمولاً شومینه‎ای که اطراف آن با گچ یا چوب، تزئین شده دیده می‎شود؛ آیینه و دیوارکوب‎های فلزی نیز یکی دیگر از المان‎های مهم در دکوراسیون اداری کلاسیک است. هنگام اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک، استفاده از کمدهایی با درب تزئین شده و قفسه‎های چوبی کتاب را فراموش نکنید.

سبک دکوراسیون اداری کلاسیک، معمولاً برای دفاتر اداری حرفه‎ای مثل دفتر حقوقی کاربرد فراوان دارد. این سبک فضایی رسمی و شیک ایجاد می‎کند و عناصر به‌کاررفته در آن موجب جلب اعتماد مراجعه کنندگان می‎شود. مبلمان سنتی بسیار جذاب هستند اما هنگام اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک حتماً به ابعاد دفتر کار توجه داشته باشید؛ زیرا این قبیل مبلمان به فضای زیادی نیاز دارند.

در ادامه به بررسی دکوراسیون اداری لاکچری و طراحی داخلی اداری کلاسیک نیز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.


دکوراسیون اداری کلاسیک



طراحی داخلی اداری کلاسیک

هنگام اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر کار، حتماً نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

• در مبلمان و دکوراسیون داخلی رنگ‎های سفید، خاکستری، بژ و گردویی را با هم ترکیب کنید.

• بهتر است مبلمان شما ترکیبی از چوب با رنگ تیره و پارچه یا چرم لمسه‎کاری شده باشد.

• برای رنگ چرم یا پارچه مبلمان می‎توانید از رنگ‎های مشکی، سفید یا خاکستری انتخاب کنید، این رنگ‎ها جلوه خاصی به دکوراسیون کلاسیک می‎دهند.

• در دکوراسیون اداری کلاسیک، قفسه‎ها و جاکتابی‎ها جزء المان‎های اصلی هستند.

• هنگام اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر، از قفسه‎های و جاکتابی‎های چوبی منبت‎کاری شده استفاده کنید.

• صندلی‎های پشت بلند گزینه مناسبی برای دکوراسیون اداری دفاتر است.

• هنگام انتخاب میز مدیریت کلاسیک، حتماً میز چوبی با پایه‎های کوتاه خریداری کنید.

در ادامه به بررسی دکوراسیون اداری لاکچری نیز خواهیم پرداخت.


دکوراسیون اداری لاکچری


امروزه افراد بیشتر زمان خود را در محل کار خود سپری می‎کنند و دکوراسیون داخلی دفتر اداری، بازتاب مستقیم روحیه، علایق و نوع فعالیت شماست؛ بنابراین ایجاد فضایی منحصربه‎ فرد و طراحی دکوراسیون کلاسیک لاکچری می‎تواند در جذب مراجعه‎کنندگان و افزایش بهره‎وری کارمندان تأثیر به‎سزایی داشته باشد.

طراحی دکوراسیون اداری لاکچری معمولاً ترکیبی از فضایی نئوکلاسیک با وسایل مدرن، میزهای خاص، صندلی‎های شیک، قفسه‎ها و جاکتابی‎های مدرن و تابلوها و مجسمه‎های خاص است، البته نورپردازی نیز نقش مهمی در دکوراسیون لاکچری ایفا می‎کند.

رنگ‎های غالب در دکوراسیون اداری لاکچری معمولاً سبز، خاکستری، قهوه‎ای، نقره‎ای و سفید هستند. در دفاتری با دکوراسیون لاکچری میزهایی از جنس مرمر، گرانیت یا سنگ‎های خاص، لوسترهای مدرن، دیوارپوش‎های چوبی با طرح‎های هندسی، کف‎پوش مرمر یا چوبی، میز و مبلمان با طراحی خاص و مدرن و چراغ‌های رومیزی عناصر اصلی را تشکیل می‎دهند.

در ادامه به بررسی طراحی داخلی اداری کلاسیک نیز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.


نکات مهم درباره دکوراسیون اداری لاکچری


• مبلمان اداری

مبلمان اداری، اولین و مهم‌ترین وسایل در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر هستند؛ در دکوراسیون اداری لاکچری از صندلی‎ها و میزهای لوکس برای دفتر کار استفاده می‎شود. رنگ‎های تیره مثل ماهگونی، مشکی، خاکستری و قهوه‎ای برای مبلمان، ظاهری شیک و زیبا به دفتر کار شما می‎دهد. هنگام انتخاب میز مدیریت می‎توانید میزهایی با جنس و طراحی مدرن و خاص با پابه‎های فلزی کوتاه خریداری کنید.

• استفاده از گواهینامه ‎ها و مدارک

در دفاتر اداری لاکچری و شیک معمولاً گواهینامه ‎ها، مدارک و افتخارات شرکت یا مدیر شرکت در قاب‎های چوبی ساده روی دیوارها استفاده می‎شوند. این کار موجب می‎شود جلب اعتماد مشتریان و آشنایی آنها با نوع فعالیت شما می‎شود.

. استفاده از تزئینات دیواری


تزئینات دیواری تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد؛ تابلوهای نقاشی، تصاویر زیبا و قاب‎های خاص از جمله المان‎ها مهم در دکوراسیون اداری لاکچری هستند. آثار هنری خلاقانه و مدرن می‎توانند جلوه خاصی به دفتر کار شما بدهند. در استفاده از قاب‎ها و دیوارکوب‎ها زیاده‎روی نکنید، فراموش نکنید که جذابیت و گیرایی یک قاب بزرگ بیشتر از مجموعه قاب‎های کوچک با تصاویر غیرواضح است.

• داشتن نظم

هنگام اجرای دکوراسیون اداری لاکچری حتماً فضای لازم برای نگهداری وسایل اضافه را مدنظر داشته باشید؛ قفسه‎ها و کمدهایی با طراحی مدرن می‎توانند در این زمینه به شما کمک کنند. در یک فضای لاکچری با دکوراسیون مدرن و وسایل شیک، هرگز جایی برای بی‎نظمی وجود ندارد.

• نورپردازی

یکی از مهم‌ترین نکات در دکوراسیون اداری لاکچری، نوپردازی صحیح محیط است. معمولاً در دفاتر اداری لاکچری از لوسترهایی با طراحی خاص که شامل لامپ‎های کوچک و کم‎مصرف هستند و چراغ‎های رومیزی مدرن استفاده می‎شود.

• استفاده از ست لوازم‎التحریر اداری

در انتخاب ست اداری دقت لازم را به کار ببرید. وسایل چیده شده روی میزها باید کاربردی و شیک و متناسب با مبلمان دفتر کار شما باشند. معمولاً ست اداری ساخته شده از چوب و فلز گزینه‎های مناسبی برای دفاتر لاکچری هستند.

سخن پایانی

هنگام اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر کار، حتماً در انتخاب مبلمان و تزئینات داخلی دفتر دقت کنید. برای داشتن یک دفتر کار با دکوراسیون لاکچری و زیبا هماهنگی و منحصربه‎فرد بودن وسایل اهمیت بسیاری دارد.

شما میتوانید جهت مشاوره درباره دکوراسیون اداری لاکچری و اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک و طراحی دکوراسیون کلاسیک با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید

در ادامه به بررسی طراحی داخلی اداری کلاسیک نیز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید..

اجرا و طراحی اداری کلاسیک

اجرا و طراحی اداری کلاسیک در دنیای امروز نیز تقریباً همچنان طرف‌داران خاص خود را دارد. البته کوشش‌هایی در راستای طراحی دکوراسیون اداری نیمه‌کلاسیک نیز صورت گرفته و اتفاقاً موفقیت‌هایی نیز در پی داشته اما مدیران سازمانی و طراحان دکوراسیون داخلی اجرا و طراحی اداری کلاسیک یا مدرن را به انواع ترکیبی و کم‌اصالت‌تر ترجیح می‌دهند. در عصر حاضر که بشر دیگر مدت‌هاست از عصر مدرنیته گذر کرده، استفاده از وسایل طراحی شده به سبک مدرن دیگر یک امر عادی تلقی می‌شود. المان‌های مدرن برخلاف دهه‌های گذشته تنها عناصر دکوری و زینتی نیستند، بلکه در هر خانه و اداره‌ای حضور گسترده دارند و حتی کاربردی‌تری لوازم از جمله میزها، صندلی‌ها و کمدها را نیز در بر می‌گیرند. اما از آن‌جایی که اصالت چیزی نیست که بتوان آن را خیلی راحت و ساده فراموش کرد اجرا و طراحی اداری کلاسیک در محیط‌های کاری هنوز طرف‌داران پروپاقرصی دارد.

جهت مشاوره درباره دکوراسیون اداری کلاسیک و دکوراسیون اداری لاکچری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


طراحی داخلی اداری کلاسیک

طراحی داخلی اداری کلاسیک معمولاً بیشتر از سوی مدیرانی درخواست می‌شود که یا بر مسند صدارت سازمانی ریشه‌دار و عریض‌وطویل با گذشته‌ای موفق تکیه زده‌اند و یا قصد دارند با استفاده از المان‌های اصیل، به مجموعه خود اصالت را تزریق کنند. در میان المان‌های موجود در محیط‌های شغلی نیز چه چیزی ممکن است بهتر از طراحی داخلی اداری کلاسیک مخصوصاً در بخش دکوراسیون داخلی به چشم مراجعه‌کنندگان بیاید؟

اگرچه مثل «عقل انسان، به چشم اوست» همه‌جا مصداق ندارد، اما باید اعتراف کرد خود ما نیز وقتی وارد یک شرکت با طراحی سنگین و رسمی کلاسیک می‌شویم، ناخودآگاه در ذهن خود روی آن مجموعه حساب دیگری باز می‌کنیم. البته سبک طراحی داخلی اداری کلاسیک در دوران جدید تفاوت‌های باطنی زیادی با گذشته دارد. طی دهه‌ها و حتی قرن‌های گذشته مبلمان کلاسیک از انواع متریال طبیعی ساخته می‌شدند. موضوعی که گرچه اصالت زیادی به آن ادوات می‌بخشید، اما موجب می‌شد وسایل ساخته شده معمولاً وزن بسیار زیادی داشته باشند، ابعادشان الزاماً با استفاده‌های مکرر خوانا نباشد و همچنین از دوام آنها کاسته شود.

بی‌تردید در جهان امروز که انواع آلاینده‌های شیمیایی حتی فضای تنفس انسان‌ها را نیز تحت سیطره خود درآورده‌اند، نمی‌توان استفاده از مواد اولیه صددرصد طبیعی را برای ساخت دکوراسیون اداری موردتوجه قرار داد. چراکه این متریال در برابر مواد شیمیایی و استفاده‌های زیاد مقاومتی برابر با بسیاری از مواد مدرن را دارا نیستند و در برابر انواع شوینده‌های شیمیایی به‌سادگی آسیب خواهند دید. پس طراحان دکوراسیون داخلی سازمان‌ها و محیط‌های شغلی به‌ناچار طراحی داخلی اداری کلاسیک را یا با استفاده از متریال مصنوعی با ظاهری مشابه مواد سنتی به مرحله طراحی می‌رسانند و یا در صورت بهره از متریال اولیه طبیعی، با استفاده از مواد محافظت‌کننده صنعتی، آنها را در برابر هجوم گسترده انواع آلودگی‌ها و پاک‌کننده‌های شیمیایی محافظت می‌کنند.

همچنین در عصر حاضر، ارگونومی لوازم اداری اهمیت شایانی در جهت حفظ سلامت منابع انسانی و مراجعه‌کنندگان دارد. بر این اساس باید همه وسایل اعم از دکوراسیون و وسایل اداری به‌گونه‌ای انتخاب و طراحی شوند که استانداردهای مرتبط با سهولت کاربری در آنها لحاظ شده باشد. پس دیگر همچون گذشته نمی‌توان به‌عنوان مثال مبلمان اداری را به‌شکلی حجیم و سنگین طراحی و تولید کرد. البته مهندسان رشته طراحی صنعتی بسیاری از المان‌های کلاسیک در دکوراسیون اداری و منازل مسکونی را با علم ارگونومی هم‌خوان ساخته‌اند تا به‌این‌ترتیب طرف‌داران سبک طراحی داخلی اداری کلاسیک و وسایل خانگی سنتی بتوانند از این قبیل لوازم به‌سادگی استفاده کنند و در عین حال از فرم سنتی و نوستالژیک آنها لذت ببرند. سنت الزاماً به معنای عقب‌ماندگی و گذشته‌گرایی نیست، گاه المان‌های سنتی چنان بااصالت و آینده‌نگرانه طراحی شده‌اند که همچنان پس از گذشت قرن‌ها نیز کارایی بالایی دارند و تنها باید آنها را در زمینه‌های محدود با علوم مهندسی و هنری روز همراه ساخت.

اگرچه باید توجه داشت که برای بهره‌مندی از مزایای طراحی داخلی اداری کلاسیک ساخته‌شده به این سبک حتماً باید کار را به کاردان سپرد و از دانش و تجربه برندهای مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع مدرن و کلاسیک لوازم اداری و دکوراسیون داخلی سازمانی بهره گرفت. زیرا ادوات ساخته‌شده به‌شکل سنتی اگر استانداردهای شغلی و بهداشت محیط کار امروزی را پاس نکنند، می‌توانند طی میان‌مدت خستگی و عوارض جسمی جبران‌ناپذیری برای مدیران و منابع انسانی یک مجموعه پدید بیاورند. همگام‌سازی تجهیزات اداری کلاسیک با اصول ارگونومی نیز تنها در ید شرکت‌ها و سازندگان معتبر است و بس.

شما میتوانید برای مشاوره درباره طراحی داخلی اداری کلاسیک نیز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.


متریال اصلی برای طراحی داخلی اداری کلاسیک

مواد اصلی تشکیل‌دهنده دکوراسیون داخلی کلاسیک را باید انواع چوب از طیف رنگ‌های قهوه‌ای تیره دانست. هرچند در برخی موارد غلبه رنگ‌های روشن و حتی سفید نیز در این سبک به چشم می‌خورد. المان‌های چوبی گرد و گوشه‌دار در ساخت انواع فایل‌ها و کمدها، میزهای جلو مبلی، مبلمان و صندلی‌ها، میزهای پیشخوان و مدیران، پارکت و کف‌پوش همچنین دیوارها و درها به چشم می‌خورند. استفاده از کتابخانه‌های بزرگ که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند در ترکیب با سایر موارد مذکور می‌تواند به محیط یک دفتر اداری حد دلنشینی از اصالت را تزریق کند و آن فضا را در نگاه هر مراجعه‌کننده‌ای شیک و استایلیش نشان بدهد.

در طراحی داخلی اداری کلاسیک، در کنار استفاده از چوب به رنگ قهوه‌ای در طیف‌های مختلف، رنگ پرده‌ها، فرش و تابلوها نیز معمولاً از بین رنگ‌های تأثیرگذاری چون کرم روشن، سفید و قهوه‌ای کم‌رنگ برگزیده می‌شود. به‌این‌ترتیب طراحان داخلی میان رنگ‌های تیره و روشن توازنی دلچسب پدید می‌آورند تا محیط بیش از اندازه لازم سنگین و رسمی به نظر نرسد. البته برعکس این روند نیز ممکن است. یعنی استفاده گسترده از طیف رنگ‌های روشن کلاسیک و بهره موردی از رنگ‌های تیره.

پیشنهاد نهایی

اگر قصد دارید طراحی داخلی اداری کلاسیک را برای سازمان خود انتخاب کنید، پیش از هر چیز باید به انتخاب متریال با دوام و ماندگاری مناسب و ارگونومی بالای تجهیزات و لوازم اداری توجه داشته باشید. البته رعایت اصول زیبایی‌شناختی و روان‌شناسی رنگ‌ها توسط طراحان دکوراسیون داخلی نیز موضوعی است که حین سفارش طراحی داخلی اداری کلاسیک باید مورد تأکید قرار بگیرد. در خاتمه پیشنهاد می‌کنیم اگر تجهیزات را از ابتدا سفارشی‌سازی می‌کنید، چندان بر ساخت همه ادوات با استفاده از انواع متریال طبیعی اصرار نورزید، زیرا این موضوع به شکل مستقیم می‌تواند روی دوام و سهولت کاربری تجهیزات اداری اثرگذار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک با  شرکت طراحان برتر چیدمان آریا  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون کلاسیک

چیدمان و طراحی دکوراسیون کلاسیک غالبا شامل اتاق‎های مجزا می‎شود و در این سبک از طراحی، دکوراسیون پارتیشن‎ های بلند چوبی کاربرد فراوانی دارند. پارتیشن چوبی به فضای کلاسیک دفتر کار، گرما و صمیمیت می‎بخشد. در طراحی دکوراسیون کلاسیک، علاوه‎ بر چوب، استفاده از پارتیشن ام‎ دی ‎اف نیز رایج است. ام‎ دی ‎اف به دلیل داشتن طیف گسترده‎ای از طرح‏ها و رنگ‎ها، می‎تواند در ایجاد فضایی خلاقانه به شما کمک کند.

هنگام طراحی دکوراسیون برای دفتر کار کلاسیک، می‎توانید با توجه به دکوراسیون و مبلمان‎تان، از پارتیشن های ساخته شده از چوب بلوط، افرا و گیلاس استفاده کنید. نکته‌ی قابل توجه در مورد این طراحی دکوراسیون پارتیشن ها، ایجاد ظاهر و احساس منحصربه ‎فردی است که نظر افراد را به‎ خود جلب کرده و فضایی خاص و صمیمی به ‎وجود می‎آورد.

شما می‎توانید پارتیشن‎ های چوب و ام ‎دی ‎اف را متناسب با نیاز و طراحی دکوراسیون کلاسیک خود سفارش دهید. به‏ عنوان مثال، برای انتقال نور طبیعی محیط، تلفیقی از پارتیشن چوبی و شیشه را انتخاب کنید. همچنین برای تلفیق طراحی دکوراسیون کلاسیک و مدرن، می‎توانید از پارتیشن‎ های شیشه‎ ای با قاب چوب یا ام‎ دی‎ اف برای تقسیم‎ بندی فضا استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون کلاسیک توسط تیم حرفه ای جلیس با بالاترین کیفیت انجام می شود.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون اداری لاکچری و اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

طراحی دکوراسیون پارتیشن

این روز ها اکثر خانه‌ های مدرن دارای یک چیدمان باز بسیار ناکارآمد هستند. این نه تنها حریم خصوصی را از بین می برد، بلکه فضای اختصاصی برای جدا سازی قسمت های مهم خانه شما ایجاد نمی کند.

با در نظر گرفتن تمام این محدودیت ها در کنار محدودیت فضا، ما ایده های طراحی دکوراسیون پارتیشن را انتخاب کرده ایم که می توانید به راحتی آن ها را در طرح داخلی خانه خود قرار دهید.

این جدید ترین ایده های طراحی دکوراسیون پارتیشن که برای جدا کردن فضای نشیمن از فضای ناهار خوری و اطمینان از اینکه یک قسمت کاملاً تاریک نمی ماند، طراحی شده اند، خانه شما را برای خانواده شما کاربردی تر، سرگرم کننده تر و قابل زندگی تر می کند!

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت طراحی دکوراسیون پارتیشن و طراحی دکوراسیون کلاسیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.


مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

با توجه به این که این روزا سبک مینیمال و مدرن توی دنیا مد شده ولی من هنوزم طراحی داخلی اداری کلاسیک رو ترجیح میدم، به نظرم طراحی داخلی اداری کلاسیک خیلی شیک تر هستش و در جذب مشتری بهتر عمل میکنه

ادمین : از نظر شیک بودن طراحی داخلی اداری کلاسیک واقعا جلوه زیبا و خاصی داره، ممنون از نظر خوبتون

: کاربر مهمان

توی طراحی داخلی اداری کلاسیک از چه متریالی استفاده میشه و دوامش چقدر هست؟

ادمین : مواد اصلی تشکیل‌دهنده طراحی داخلی اداری کلاسیک از انواع چوب از طیف رنگ‌های قهوه‌ای تیره است و دوام بسیار بالایی دارد

: کاربر مهمان

به نظرم دکوراسیون اداری کلاسیک هنوزم جذابه و اگه توی دکوراسیون اداری کلاسیک سلیقه به خرج بدیم میتونه از مدرن هم بهتر باشه

ادمین : خیلی ممنون از نظر خوبتون، دکوراسیون اداری کلاسیک جذابیت های خاص خودش رو داره و سلیقه در طراحی خیلی تاثیر گذار هست

: کاربر مهمان

مطلبتون در مورد اجرای دکوراسیون اداری خیلی خوب بود.ممنون

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article