پارتیشن اداری تک جداره

neon_off neon_on

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند!

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند!

تقسیم فضا به بخش‌هایی جداگانه یکی از مهم‌ترین مانورهای قابل اجرا در این مورد است که با پارتیشن اداری و دیواره جداکننده انجام می‌شود. با استفاده صحیح و کاربردی از ملزومات اداری و مبلمان ویژه این کار می‌توان چنین محیط‌هایی را به‌راحتی تغییر کاربری داده و مورد استفاده بهتر قرار داد.

در مطلب پیش رو ضمن بررسی این موضوع به موارد زیر نیز می‌پردازیم:

تقسیم فضاهای اداری: ساخت دیوار یا کاربرد پارتیشن؟

استفاده بهینه از فضا با پارتیشن تک جداره اداری!

بررسی جایگاه میز کنفرانس سفارشی در اجرای دکوراسیون داخلی اداری

با ما در مطالعه این متن همراه شوید و با پارتیشن اداری تک جداره آشنا شوید.

آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

چگونه طراحی دکوراسیون پارتیشن به کاربرد بهتر فضا در ادارات کمک می‌کند؟

استفاده کامل از موقعیت‌های موجود در پیشبرد بهتر امور موضوعی بدیهی و ثابت شده است. نظم موجود در کارهای اداری و طبقه‌بندی شده نیز نمونه بارزی از این موضوع است.

دکوراسیون داخلی فضاهای اداری به‌منزله قسمتی از دارایی‌های هر مجموعه بخشی از این امکانات محسوب شده و می‌توان از آن برای بهتر نمودن فضا و افزایش راندمان کاری استفاده نمود.

ادارات اغلب با کمبود مکان مواجه بوده و از این نظر در مضیقه هستند. اما در بسیاری موارد این نبود تقسیم‌بندی مناسب یا انجام اشتباه آن است که مانع از کاربرد مفید فضای موجود می‌شود. مشکلی که با انجام دیوارکشی‌ و تقسیمات لازم به‌آسانی قابل حل است.

اجرای مناسب این بخش تاثیر باورکردنی در بهبود فضای موجود داشته و استفاده بهینه از چنین فضایی را امکان‌پذیر می‌کند. به این منظور لازم است ضمن محاسبه فضای موجود و مورد نیاز و مقایسه این دو و طراحی نقشه مورد نظر، فضا را به قطعاتی با ابعاد مورد نظر تبدیل کنیم. در مرحله بعد نیز کاربرد پارتیشن اداری تک جداره می‌تواند بهترین نتایج را به‌دست دهد.

در این میان صرف زمان و هزینه برنامه‌ریزی شده بی‌شک تاثیر شایانی در نتیجه کار خواهد داشت. تا جایی که بدون اجرای یک دکوراتیو قوی در بخش دکوراسیون اداری وجه تمایز چندانی بین این مکان‌ با یک اتاق معمولی وجود نخواهد داشت!

تقسیم فضا در ادارات: دیوار ثابت کاربردی‌تر است یا پارتیشن اداری تک جداره ؟

تا چند دهه پیش استفاده از دیوارهای واقعی برای تغییر کاربری فضاهای اداری مرسوم بود. پروسه‌ای برگشت‌ناپذیر، زمان‌بر و پرهزینه که بازگشت‌پذیری بسیار کمی داشت! ضمن اینکه انجام این نوع از دکوراسیون داخلی مشکلات و ریخت و پاش‌های ساختمانی را نیز به‌همراه داشت.

با ابداع دیوارهای کاذب و پارتیشن‌ها تحولی در این بخش ایجاد شد.

این ملزومات دکوراتیو که با مواد و طراحی متنوع ساخته می‌شوند از صرف هزینه‌های جانبی معاف بوده و به‌شکل کاملا آماده تحویل سفارش دهندگان می‌شوند. به‌طوری‌که از دردسرهای بنایی و انجام هرگونه مقدمه‌چینی برای نصب و شروع کار معاف هستند.

سهولت کاربرد از جذاب‌ترین نکاتی است که ادارات را به استفاده از این دکوراتیوهای مدرن تشویق می‌کند.

استفاده از پارتیشن اداری تک جداره: الزام یا تفنن؟

برخی ساختمان‌های اداری، قبلا مسکونی بوده و اغلب به‌طور اختصاصی برای این منظور ساخته نشده‌اند. بنابراین الزاما تقسیم‌بندی یا نمای دکوراسیون داخلی مناسب برای کارهای اداری ندارند.

با کمک پارتیشن اداری تک جداره می‌توان این فضاها را با کمترین هزینه و بهترین شکل به بخش‌های مجزا و کاربردی تقسیم نمود. با وجود این فضاهای مستقل ضمن حفظ حریم خصوصی کاری کارمندان، از تفکیک و جداسازی کلی آنها از محیط کار جلوگیری می‌شود.

به این شکل می‌توان از طرفی بر محیط کاری نظارت داشت و از طرف دیگر به کارمندان آرامش لازم برای انجام امور اداری و لذت استفاده از فضای شخصی کار را نیز هدیه داد.



پارتیشن اداری تک جداره



۶ ویژگی‌ برتر پارتیشن اداری تک جداره!

این نوع پارتیشن جداکننده تک جداره مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ادارات در تنوع بالایی ساخته می‌شود. کاربردهای هر یک از این مدل‌ها بسته به ابعاد فضا و الزامات مصرفی تعیین می‌شود. در این بخش به برخی از ویژگی‌های کاربردی این ملزومات اداری می‌پردازیم:

وزن کم: سبک وزن بودن پارتیشن نسبت به دیوار ثابت شاید اصلی‌ترین مزیتی باشد که کاربرد آن را عمومی نموده است. با این امتیاز نه‌تنها حمل و جابجایی این لوازم آسان شده، بلکه می‌توان آنها را روی سطوحی با پوشش‌های مختلف از پارکت تا موکت و کفپوش استفاده نمود. بدون آنکه موردی برای نگرانی بابت آسیب دیدن سطوح وجود داشته باشد.

عدم اتصال به سقف: پارتیشن تنها به‌منظور دکوراسیون داخلی و جداسازی بخش‌هایی از محیط از یکدیگر کاربرد دارد. از این جهت نیازی به ارتفاع زیاد در ساخت آن وجود ندارد. این مورد باعث شده تا پارتیشن را بدون اتصال به سقف تهیه کنند. موردی که مشکلات ناشی از دیواره‌های متصل به سقف را به‌طور کلی حذف می‌کند.

تنوع در متریال کاربردی: نمونه‌های گوناگونی از این پارتیشن‌ها با مواد اولیه مختلف ساخته می‌شوند. انواع ام‌دی‌اف، شیشه‌ای و فایبر گلاس و نیز نمونه‌های تک جداره ملامینه را می‌توان در میان این تولیدات مشاهده نمود.

ایستایی مناسب و عدم لغزندگی روی سطوح: این محصولات با داشتن تعداد کافی پایه به آسانی بر روی سطوح مختلف ایستاده و از لغزندگی مصون هستند. نسبت ارتفاع با وسعت و وزن پارتیشن محاسبه شده و احتمال سقوط را نیز از بین برده است.

قابلیت جمع‌آوری و نصب آسان در کوتاهترین زمان: برخلاف سازه های سنگین و پردردسر، پارتیشن‌ها را می‌توان به‌راحتی به کار برد و راحت‌تر از آن هم جمع آوری نمود. کم بودن وزن و سهولت جابجایی در این مورد نقش خوبی ایفا می‌کند.

قیمت مناسب: با توجه به موارد مصرف و کاربردی بودن این بخش از دکوراسیون داخلی، قیمت پارتیشن مناسب بوده و استفاده از آن به‌جای دیوار کاملا اقتصادی و مقرون به‌صرفه است.

از میز کنفرانس سفارشی و نقش آن در دکوراسیون اداری بیشتر بدانیم!

برگزاری نشست‌ و کنفرانس بخشی از برنامه کاری در هر اداره است. نیاز به ملزومات اداری برای اجرای چنین گردهم‌آیی از تمهیداتی است که باید توسط مجموعه فراهم شود.

در این میان میز کنفرانس سفارشی می‌تواند علاوه بر جنبه کاربردی، نقش دکوراتیو مثبتی نیز در محیط ایفا کند. بی‌شک وجود گزینه‌های کاربردی مورد نیاز استفاده از این نوع میز را در فضای اداری مفیدتر نیز می‌کند.

کلام آخر

دکوراسیون داخلی در ادارات و تاثیر آن در تغییر و تحول کارها با گذشت سال‌ها از این موضوع بر کسی پوشیده نیست. از کاربرد پارتیشن و دیوار جداکننده برای استفاده بهتر از فضای موجود تا تهیه مبلمان اداری و میز کنفرانس سفارشی هر یک بخشی از این پروسه را تشکیل می‌دهند.

پارتیشن اداری تک جداره برای جداسازی فضاها استفاده می شود و کاربرد زیادی دارد.انواع پارتیشن اداری تک جداره طبق نظر طراحان متخصص ما طراحی و تولید می شود.براساس نیازتون پارتیشن اداری تک جداره مناسب محیط خود را سفارش دهید .

طراحی دکوراسیون پارتیشن نیز با توجه به فضای در دسترس و نوع کاربری مورد نظر، از دیگر مواردی است که به بهینه‌سازی محیط اداری و تکمیل نمای دکوراتیو داخلی اداری بیشترین کمک را می‌کند.

شرکت طراحان برتر چیدمان آریا شما را در خرید انواع پارتیشن راهنمایی می کند.

مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article