دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

neon_off neon_on

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها ، چشم‌انداز، اعتقادات و بسیاری از موارد دیگر در یک سازمان و یا اداره خواهد بود.

دکوراسیون اداری چه نقشی در فرهنگ سازمانی دارد؟

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟

به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها ، چشم‌انداز، اعتقادات و بسیاری از موارد دیگر در یک سازمان و یا اداره خواهد بود. از این جهت می‌توان گفت عوامل بسیار زیادی بر روی فرهنگ سازمانی یک اداره تاثیر گذار هستند. امروزه با توجه به اهمیت افزایش راندمان کاری کارکنان و عملکرد مناسب آنها، پژوهشگران در پی یافتن راهکارهای مناسب برای افزایش فرهنگ سازمانی برآمده‌اند. پس از تحقیقات گسترده و پژوهش‌های به عمل آمده به این نتیجه دست یافتند که با دکوراسیون اداری می‌توانند بر روی فرهنگ شرکت یا سازمان تاثیر بسزایی داشته باشند. به جرات می‌توان گفت که ظاهر و طراحی اداری یک شرکت، می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد فرهنگ آن سازمان و یا شرکت منعکس نماید. لذا برای بیان ارزش‌های یک سازمان، می‌توان از طراحی‌های الهام بخش، منسجم و جذاب بهره برداری نمود.

آیا تاکنون به این اندیشیده اید که با یک تجدیدنظر فوق‌العاده در چیدمان و دیزاین اداری اتاق کار می‌توانید تغییرات منحصر به فردی را برای فرهنگ سازمانی خود را به همراه آورید؟ هویت شرکت و سازمان خود را با طراحی اصولی و سازمان یافته به بهترین شکل ترسیم نمایید. استفاده از ایده‌های خلاقانه و ناب مبلمان اداری جلیس در این زمینه بسیار هوشمندانه و منحصر به فرد بوده است. یکی از اصول بسیار مهم در موفقیت‌های سازمانی و همچنین ارتقاء دانش اداری، توجه به باورهای مشتری و ایجاد تطابق بین مشتری و سازمان یا اداره بوده است. لذا برای جلوگیری از ایجاد تردید و شک در مشتریان برای تجارت با سازمان و موسسه خاص، باید باورهای مشتری را در نظر گرفته و فرهنگ سازمانی خود را ارتقا بخشید.

آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

نقش دکوراسیون اداری بر فرهنگ سازمانی:

به جرات می‌توان گفت که خانه دوم بسیاری از کارمندان و مدیران محل کار آنها بوده است. از این جهت می توان گفت یکی از اصول بسیار مهم که سبب موفقیت بسیاری از مدیران توانمند در اداره، سازمان و یا شرکت خاصی شده است، تکیه به بهره‌برداری از دکوراسیون اداری مناسب و ارگونومیک بوده است. استفاده از رنگ های مناسب، دیزاین اداری کاربردی، متریال‌های ایده‌آل و همچنین توجه به همبستگی و وابستگی بین آنها، همگی از جمله فاکتورهای بسیار مهم برای دستیابی به یک محیط کاری منحصر بفرد و ایده‌آل بوده است. پشتیبانی محیط اداری از یک طرح و سبک اداری خاص، راحتی کار فوق العاده‌ای را برای کارکنان و مدیران به همراه خواهد داشت. با در نظر گرفتن تاثیرات انکار نشدنی دکوراسیون اداری محیط کار بر روی ایجاد یک فرهنگ سازمانی پرقدرت و توانمند، امروزه طراحان خلاق و زبردست مبلمان اداری جلیس اقدام به ارائه‌ی راهکارهای شگفت انگیزی در این زمینه نموده‌اند. از جمله راهکارهای ایده‌آل برای دستیابی به یک فرهنگ سازمانی بسیار بالا و تاثیرگذار، عبارتند از:

استفاده از مبلمان اداری مرغوب برای افزایش فرهنگ سازمانی:

یکی از عوامل تاثیرگذار در خلق و حفظ فرهنگ سازمانی، توجه به استفاده از مبلمان اداری مرغوب و ایده آل در محیط اداری بوده است. به نظر شما یک مبلمان مرغوب و ایده آل در محیط اداری، از چه ویژگی‌هایی تبعیت می‌کند؟ از جمله مهمترین فاکتورها برای برخورداری از مبلمان مرغوب و باکیفیت در محیط اداری، می‌توان به متریال تولیدی و همچنین تبعیت آن از استانداردهای و موارد ارگونومیک در طراحی و تولید بوده است. امروزه سبک‌های مختلف در طراحی داخلی اداری، این امکان را برای مدیران موفق به همراه دارد که بتوانند با یک انتخاب هوشمندانه در ایجاد یک فرهنگ سازمانی معتبر و توانمند، نقش موثری داشته باشند.

از جمله فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب دقیق و هوشمندانه انواع مبلمان اداری می‌توان به متریال تولیدی آنها، استاندارد بودن ارتفاع و ابعاد آنها، راحتی و آرامش آنها، برخورداری از اصول ارگونومیک در طراحی آنها، ترکیب رنگ فوق العاده و جذاب آنها و مواردی از این قبیل اشاره نمود. مبلمان اداری جلیس یک انتخاب دقیق و هوشمندانه به شمار می‌رود که با برخورداری از کادری مجرب و حرفه‌ای، یک دفتر کار رویایی را برای شما رقم خواهد زد. گروه تخصصی مبلمان اداری با درک رابطه بین مبلمان اداری و فرهنگ سازمان و یا شرکت، همراهی مطمئن برای دیزاین اداری بی نظیر و کاربردی به شمار می‌رود.

استفاده از کاغذ دیواری اداری برای افزایش فرهنگ سازمانی:

شاید موضوع تاثیر گذاری رنگ اداره بر روی افزایش فرهنگ سازمانی برای شما کمی عجیب و دور از ذهن به شمار برود. اما همانطور که ذکر شد یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین المان‌ها بر روی فرهنگ سازمانی، ایجاد هماهنگی و وابستگی بین تجهیزات و ملزومات اداری می‌باشد. همانطور که در سبک‌های اداری بی‌نظیر و جذاب، شاهد آن هستید، استفاده از ترکیب رنگ‌ها در این مقوله بسیار حائز اهمیت بوده است. هدف از تعیین رنگ‌ها ایجاد یک محیط آرامش بخش و ایده‌آل برای افزایش بهره وری و راحتی کارکنان و مدیران سازمان و یا اداره بوده است. لذا اگر از یک سبک خاص برای چیدمان اتاق کار و یا اداره و سازمان، استفاده می‌کنید، حتما به ترکیب رنگ آنها نیز توجه بسیار زیادی داشته باشید. در این صورت شما می‌توانید از یک محیط کار هیجان انگیز و با فرهنگ سازمانی بالا برخوردار شوید.

رنگ‌ها به نوعی پیام آور فرهنگ سازمانی در یک محیط کاری به شمار می‌روند. برای نمونه به سبک‌های مختلف نگاهی بیاندازید!! سبک‌های دکوراسیون اداری کلاسیک از رنگ‌های قهوه‌ای و تنالیته‌های آن بهره برداری می‌کنند. وقتی به این سبک‌ها نگاه می‌کنید و یا وارد یک فضای اداری با این دکوراسیون می‌شوید، چه در ذهن شما می‌گذرد؟ همچنین وقتی وارد مراکز و سازمانهای اداری با دکوراسیون اداری مدرن می‌شوید، چه چیزی از ذهن شما عبور می‌کند؟ حتما تاکنون به اهمیت استفاده از رنگ‌های ایده آل در محیط اداری برای افزایش فرهنگ سازمانی، پی برده‌اید.

استفاده از انواع میزها و میز مدیریت برای افزایش فرهنگ سازمانی:  

آیا میدانستید که انواع میزهای اداری نیز می‌توانند در فرهنگ سازمانی و دکوراسیون اداری نقش منحصر به فردی را در بر داشته باشند. میز اداری، میز کارگروهی، میز مدیریت و بسیاری از میزهایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند نقش شگفت انگیزی بر روی افزایش راندمان کاری کارکنان و جلب توجه ارباب رجوع و در نتیجه افزایش فرهنگ سازمانی داشته باشند. چقدر از آخرین روندهای پیشرفت طراحی روز در زمینه تولید انواع میزهای اداری مطلع هستید؟ یکی از مهمترین المان ها در افزایش فرهنگ سازمانی توجه به حفظ نیروی انسانی، کارمندان و همچنین حفظ استعدادها در مراکز اداری و سازمانها می باشد. از این جهت تلاش برای ارائه و استفاده از تجهیزات مفید و کاربردی، جهت رفاه و آسایش کارکنان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

اما میزهای اداری مناسب از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ از جمله مهمترین فاکتورها برای انتخاب هوشمندانه و دقیق این نوع از میزها، توجه به متریال تولیدی به کار رفته در آنها (برای برخورداری از مقاومت و کیفیت بسیار بالا)، توجه به تولید آنها بر اساس اصول ارگونومیک (ارتفاع و ابعاد مناسب برای جلوگیری از خستگی کارمندان و مدیران)، توجه به سبک و طراحی خاص آنها، توجه به رنگ به کار رفته در تولید آنها و بسیاری از موارد دیگر، بوده است. برای اینکه بتوانید یک خرید رویایی و هوشمندانه را تجربه کنید، از دریافت راهنمایی‌های کاربردی از سوی افراد ذیصلاح و باتجربه، غافل نمانید. کادر مجرب، متعهد و باتجربه مبلمان اداری جلیس یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها را برای مدیران به همراه خواهد داشت. در این مرکز شما می‌توانید رویاهای خود را به تصویر کشیده و در کنار آنها از یک فرهنگ سازمانی بی نظیر نیز بهره مند گردید.

نقش پارتیشن اداری در حفظ فرهنگ سازمانی:

به جرات می‌توان گفت یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در دکوراسیون اداری ، استفاده از پارتیشن بندی مناسب و ایده آل بوده است. امروزه با در نظر گرفتن خلاقیت‌های طراحان و همچنین ایده‌‎های ناب اجرایی شاهد محیط‌های خلاقانه و منحصر بفردی در ادارات و سازمان‌ها یا شرکت‌ها خواهیم بود. به جرات می‌توان گفت یکی از مهمترین اجزا برای بهینه سازی فضاهای اداری، استفاده از انواع پارتیشن اداری می‌باشد. آیا این نوع از پارتیشن‌ها را می‌شناسید و از خصوصیات بارز آنها مطلع هستید؟

این نوع از تجهیزات در کنار ایجاد یک فضای دنج و صمیمانه و کاربردی، نقش بسزایی در جذابیت ظاهری محیط کاری نیز خواهند داشت. تمامی این عوامل موجب می‌شوند که فرهنگ سازمانی در یک اداره و شرکت به نحو چشمگیری افزایش یافته و کارمندان و ارباب رجوع از عملکرد این محیط کاری، حیرت زده شوند. این نوع از پارتیشن‌ها در انواع و طرح‌های مختلف برای نیازها و سبک‌های گوناگون اداری، طراحی و تولید شده‌اند. از طبقه‌بندی‌های مختلف در این محصولات می‌توان به متریال به کار رفته در آنها (پارتیشن چوبی، فلزی، شیشه‌ای و غیره)، تک جداره و دوجداره بودن آنها، طراحی‌های خارق العاده‌ی آنها و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. استفاده از این تجهیزات موجب می‌گردد که افراد از تمرکز بالاتری در محیط کاری بهره مند گردند. بتوانند با افزایش راندمان کاری خود، سازمان، اداره و یا شرکت را در جهت پیشبرد اهداف، همراهی نمایند. شما طرفدار کدام نوع از پارتیشن‌های اداری هستید؟ آیا می‌دانستید که با همراهی کادر مجرب مبلمان اداری جلیس می‌توانید یک محیط اداری با دکوراسیون اداری سازمان یافته و جذاب را خلق نمایید؟

نقش کمد دیواری در افزایش فرهنگ سازمانی:

کاربرد و قابلیت کمد دیواری اداری در سازمان‌ها و ادارات بر کسی پوشیده نیست. بهره‌برداری و به کارگیری دانش هنرمندانه از انواع وسایل و لوازم مربوط به ادارات، می تواند کمک شایانی به جذابیت دکوراسیون اداری و همچنین افزایش فرهنگ سازمانی در ادارات داشته باشد. کمد دیواری می تواند نقش بسزایی در جذابیت ظاهری و بصری و همچنین در نظم و انضباط دکوراسیون اداری شما داشته باشد. با توجه به سبک و سیاق در هر دوره، این نوع از کمد ها دستخوش تغییرات شگرفی شده اند. لذا امروزه شاهد تنوع گسترده ای از این نوع کمدها در مراکز اداری و سازمان ها و شرکت ها خواهیم بود. ایجاد نظم و انضباط در محیط های حرفه ای و اداری سبب افزایش فرهنگ سازمانی و همچنین افزایش کارایی و بهره وری از سازمان ها و ادارات خواهد شد. با توجه به موارد ذکر شده، نمی توان از تاثیرگذاری این نوع از کمد ها بر روی دقت بالا در کار و همچنین سازماندهی آنها غافل شد.

اما مهمترین المان‌ها در انتخاب هوشمندانه‌ی این کمد‌ها کدامند؟ یکی از قواعدی که دکوراسیون اداری را بسیار تحت تاثیر قرار داده است، تاثیرات دنیای مد بر روی آنها می باشد. کمد دیواری اداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به تجربه طراحی منحصر به فرد آنها، شاهد حجم عظیمی از مدل‌های این نوع تجهیزات خواهیم بود. ظاهر آراسته، جذابیت بصری، سادگی و سبک و سیاق ترند سال، موجب محبوبیت بیش از پیش این نوع کمدهای دیواری شده است. اصول طراحی استاندارد به کار رفته در تولید این نوع تجهیزات اداری، سبب شده است که استفاده از آن ها به نوعی نقش اساسی و پررنگ در فرم دهی به دکوراسیون اداری داشته باشد. ایجاد نظم و انضباط و هماهنگی در محیط‌های اداری به نوعی سبب افزایش فرهنگ سازمانی در محیط‌های اداری و سازمان‌یافته، به شمار می‌رود. آیا از تنوع کمد دیواری اداری در مبلمان اداری جلیس مطلع هستید؟

نقش کتابخانه اداری در افزایش فرهنگ سازمانی:

یکی از مهمترین گزینه هایی که پس از شنیدن نام فرهنگ، بر ذهن شما جاری می‌شود استفاده از کتاب و توجه به کتاب خوانی می باشد. از این رو، به جرات می‌توان گفت: یکی از المان‌های بسیار مهم و تاثیر گذار در افزایش فرهنگ سازمانی، استفاده از کتابخانه اداری در محیط ها و سازمان ها و ادارات خواهد بود. با در نظر گرفتن اهمیت استفاده از کتابخانه اداری در محیط های اداری، امروز شاهد تنوع گسترده تولید آنها در بازارهای رقابتی خواهیم بود. این نوع از کتابخانه ها در برندهای معتبر به نحوی تولید می‌شوند که علاوه بر دربرگرفتن بسیاری از کتاب ها، مکان مناسبی برای قرارگیری گاوصندوق و انواع اکسسوری های جذاب نیز به شمار بروند. لذا با یک انتخاب هوشمندانه می توانید از یک اتاق کار شیک و کاربردی بهره مند گردید.

شاید این سوال برای شما پیش آید که نقش مبلمان اداری جلیس در این زمینه چیست؟ حتما شما هم با مواجه با لیستی جذاب و کاربردی از انواع تجهیزات و مبلمان اداری، حیرت زده خواهید شد. اگر به دنبال خلق یک محیط کار رویایی، جذاب و با فرهنگ سازمانی معتبر و بی‌نظیری هستید، هرگز از همکاری با مبلمان اداری جلیس غافل نمانید.

مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article