طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

neon_off neon_on

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در شرکت‎های نوآور و مدرن، محبوبیت بسیاری پیدا کرده.

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است. در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در شرکت‎های نوآور و مدرن، محبوبیت بسیاری پیدا کرده و اغلب مدیران و صاحبان شرکت‎ها تلاش دارند که با ایجاد تغییراتی، کارمندان را به صرف وقت بیشتر در محیط کار و انجام بی‎نقص کارها تشویق کنند.

نوع دکوراسیون و طراحی محل کار نشان‎دهنده فعالیت شرکت و اشتیاق‎ شما به کار و برقراری ارتباط با مراجعه‎کنندگان است؛ به ‎علاوه در محیطی با طراحی خوب، کارمندان احساس آرامش بیشتری می‌کنند و بازده و بهره‎وری بالا می‎رود. با توجه به این نکات، قبل از طراحی دفتر اداری باید برنامه‎ریزی دقیق و مناسبی با توجه به نوع فعالیت و فضای دفتر داشته باشید. در این مقاله می‎توانید نکات کاربردی در طراحی یک دفتر کار مدرن را مطالعه کنید.

همچنین شرکت طراحان برتر چیدمان آریا در پیاده سازی جدیدترین دکوراسیون دفتر کار همیشه پیشگام و خلاق بوده است، شما می توانید برای مشاوره درباره جدیدترین دکوراسیون دفتر کار و طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


جدیدترین دکوراسیون دفتر کار

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری یکی از اقدامات اصلی برای هر کسب و کاری است. شرکت ها و دفتر ها با استفاده از عناصر و رنگ های مختلف فضای کار را می سازند. این عناصر در سبک های مختلفی قابل استفاده هستند. انتخاب آن ها به سلیقه شما و فضای کسب و کار بستگی دارد. رنگ ها از عناصر اصلی یک دکوراسیون به شمار می روند و باید در انتخاب آن ها دقت کنید. دکوراسیون داخلی اداری اهمیت زیادی دارد و صاحبان آن باید دقت و زمان زیادی برای آن به خرج دهند.

یک فضای کاری ویژگی هایی اساسی دارد که در همه شرکت ها و دفتر ها یکسان است. نور کافی از مهم ترین عناصر در یک فضای کاری است. این نور با استفاده از پنجره ها و پارتیشن های شیشه ای در ساعاتی از روز تامین می شود. علاوه بر آن استفاده از سیستم های روشنایی اهمیت زیادی دارد. 


اصول دکوراسیون دفتر کار مدرن

پیروی از اصول طراحی مدرن یک فضای پویا و موثر برای کارکنان فراهم می کند. دنبال کردن این اصول در چارچوب محدودیت های فضایی و بودجه کاملا قابل کنترل است. نوآوری و به کار گرفتن خلاقیت افراد با تجربه در این حوزه، به طراحی مدرن یک فضای اداری کمک بزرگی می کند. یکی از مهم ترین اصول برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن ، استفاده از نور طبیعی خورشید در فضای کار است. برای این کار می توانید از شیشه ها و پارتیشن های با کیفیت و خلاقانه استفاده کنید. شیشه ها انعطاف پذیری بالایی دارند.

آن ها با قاب و رنگ های مختلفی تولید می شوند. با این حال باید فکری هم برای ساعاتی از روز که نور طبیعی وجود ندارد، کنید. به این منظور سیستم های روشنایی متنوعی در بازار وجود دارند. این سیستم ها طراحی های مختلفی دارند و کاملا با سبک دکوراسیون شما قابل انطباق هستند. 




آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

دکوراسیون دفتر کار مدرن


• فضا را باز کنید

فرقی نمی‌کند دفترتان کوچک باشد یا بزرگ، شما می‎توانید با کنار گذاشتن وسایل اضافه، نهایت استفاده را از فضا داشته باشید. طراحان دکوراسیون مدرن، به ‎جای استفاده از پارتیشن‎های اداری، سعی می‎کنند با چیدمان میزها و صندلی‎ها فضا را تفکیک کنند؛ به ‎این ترتیب محیط دفتر دل‎بازتر شده و بزرگ‌تر جلوه می‎کند. در چنین فضایی کارمندان احساس آزادی بیشتر کرده و راحت‎تر می‎توانند با هم تعامل و کار تیمی داشته باشند؛ در نتیجه کارآیی بالا می‎رود.اجرای دکوراسیون محیط اداری نیاز به خلاقیت دارد که به درستی انجام شود.


• از نور طبیعی نهایت بهره را ببرید

برای یک کارمند هیچ جایی بهتر از محیط کاری پرنور و روشن نیست. استفاده از نور طبیعی، موجب بالا رفتن بهره¬وری و بازده کاری می¬شود. در طراحی دکوراسیون دفتر اداری، سعی کنید نهایت بهره را از پنجره‎ها ببرید؛ استفاده از نور طبیعی علاوه‎بر کمک به صرفه‎جویی در مصرف انرژی باعث ایجاد فضایی دلنشین و زیبا می‎شود.


• از پارتیشن‌های شیشه‎ای استفاده کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن فضایی مدرن و به‎روز، استفاده از پارتیشن های شیشه‎ ای است. افزایش نور طبیعی، تقسیم بندی فضا و ایجاد حریم خصوصی از مزایای استفاده از پارتیشن‎های شیشه‎ای است و همچنین وجود آنها موجب بزرگ‎تر و زیباتر جلوه دادن محیط کاری می‎شود. پارتیشن‌ها برای ایجاد فضاهایی مثل اتاق جلسات و اتاق کارمندان گزینه مناسبی هستند که با استفاده از آنها می‎توانید به محیط کاری نظم دهید.


• فضایی برای استراحت خلق کنید

امروزه در بیشتر دفاتر مدرن، فضاهایی برای استراحت موقت کارمندان طراحی می‎شود. این محیط‌ها معمولا با گیاهان طبیعی تزئین شده و به پرسنل امکان می‎دهند که حین کار، در فضایی آرامش‎بخش استراحت کنند و بهره ‎وری بیشتری داشته باشند. بهتر است این‎گونه فضاها طراحی آزادانه‎ و خلاقان ه‎ای داشته و کاملا متفاوت با محیط رسمی دفتر باشند.


• از میزها و صندلی های مدرن و راحت استفاده کنید

قطعا ساعت‎های پشت میز نشستن می‎تواند آزاردهنده باشد و منجر به بروز ناراحتی‎هایی در ناحیه کمر و گردن می‎شود. امروزه با وسایل مدرن و استاندارد، کارمندان در عین اینکه کمتر احساس خستگی و درد می‌کنند، می‎توانند حین کار، حرکات کششی کرده و خستگی ناشی از پشت میز نشستن را برطرف کنند.


• برای فضای دفتر خود برندسازی کنید

یکی از مهم‌ترین اصول در طراحی مدرن، برندسازی است. شما می‎توانید از المان‎های موجود در وب‎سایت، تبلیغات و محصولات برای برندسازی دفتر اداری‎تان نیز استفاده کنید. به‎کار بردن رنگ لوگو و طرح‎های جذاب و زیبا به شما کمک می‎کند که علاوه‎بر جذب مخاطب، محیطی منحصربه‎فرد و فراموش‎نشدنی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که فضاهای مدرن معمولا ساده هستند و در آنها از رنگ‎های خنثی استفاده می‎شود؛ بنابراین در استفاده از رنگ و تابلوها زیاده‎روی نکنید و حتما از یک طراح دکوراسیون کمک بگیرید.


• مبلمان، میز و صندلی باکیفیت تهیه کنید

استفاده از وسایل ارزان قیمت و بی‎کیفیت موجب هدررفت سرمایه می‎شود، چراکه بعد از مدت کوتاهی ناگزیرید آنها را کنار گذاشته و وسایل جدید تهیه کنید. با توجه به بودجه‎تان، سعی کنید بهترین و مرغوب‎ترین مبلمان موجود در بازار را خریداری کنید. مبلمان دفاتر اداری مدرن باید متناسب با دکوراسیون و به‎روز باشند.


• از المان های زیبا در دفتر اداری استفاده کنید

امروزه در اغلب دفاتر اداری از المان‎هایی مثل گلدان‎های طبیعی، آکواریوم و عناصر طبیعی در طراحی داخلی اداری کلاسیک استفاده می‎شود. وجود گلدان‎های کوچک طبیعی موجب بالا رفتن تمرکز، روحیه و خلاقیت کارمندان شده و بازده کاری آنها را چند برابر می‎کند.


• از کمدها و قفسه‎ های مدرن استفاده کنید

هنگام طراحی داخلی دفتر کار، برای جلوگیری از به‌هم‎ریختگی و بی‎نظمی بهتر است از قفسه های و کمدهای مدرن استفاده کنید. شما می‎توانید این قبیل وسایل را در ابعاد و رنگ‎های مختلف با طراحی مدرن و متناسب با محیط کار خود تهیه کنید. استفاده از کمد و قفسه موجب استفاده بهینه از فضا شده و ظاهری زیبا و شکیل به دفتر کار شما می‎بخشد.


• از المان های کوچک برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنید

در طراحی دکوراسیون مدرن که اکثر رنگ‎ها خنثی و روشن هستند، استفاده از چند المان رنگی موجب زیبایی بیشتر فضا می‎شود. شما می‎توانید با گذاشتن گلدان‎های کوچک رنگی روی میزها، به محیط جلوه و زیبایی خاصی ببخشید.


• از رنگ و نورپردازی مناسب استفاده کنید

رنگ‎ها تأثیر زیادی روی عملکرد و کارایی افراد دارند؛ رنگ‎های آبی و سبز، خلاقیت را بالا می‎برند و رنگ قرمز موجب افزایش تمرکز می‎شود. به یاد داشته باشید که می‎توانید با استفاده از عناصر رنگی کوچک، فضایی شاد برای کارمندان خود ایجاد کنید. همچنین اگر تعداد پنجره‎ها در ساختمان شما کم است، می‎توانید با استفاده از نورپردازی صحیح، روشنایی لازم را تأمین کنید.


• هنگام طراحی دفتر کار به کف‎پوش و سقف کاذب توجه کنید

برای داشتن فضایی مدرن و به روز، علاوه ‎بر رنگ دیوارها و سبک درب‎ها باید به کف و سقف دفتر نیز توجه کنید. شما می‎توانید متناسب با فضای کار، دکوراسیون و نوع فعالیت خود، از کف‎پوش‎ها و سقف کاذب در طراحی دفتر اداری‎تان استفاده کنید.


طراحی داخلی دفتر کار

دفاتر دومین فضاهای سرپوشیده ای هستند که بعد از خانه وقت خود را در آن سپری می کنیم. بنابراین بسیار مهم است که زیبا، کاربردی و سالم به نظر برسند!

ایده های طراحی داخلی دفتر کار را بررسی کنید و در ادامه چک لیست موارد ضروری در طراحی داخلی دفتر کار را بخوانید!


1. فضا را الهام بخش کنید

چه به این معنی باشد که فضا را آرام و نامرتب نگه دارید یا به دنبال رنگ دیوارهای جسورانه و لوازم جانبی فراوان باشید، مطمئن شوید که طراحی داخلی دفتر شما الهام بخش و انرژی بخش است! در واقع، ایجاد یک محیط الهام بخش در طراحی داخلی دفتر کار روحیه بهتری می بخشد و بهره وری آنها را افزایش می دهد!

یکی از راه های کلیدی برای جذاب کردن فضا، تنوع است. برای جذاب‌تر کردن فضا، برای مناطق مشترک خلاقانه نیز برنامه‌ریزی کنید. مناطق استراحت به همان اندازه در طراحی داخلی دفتر کار مهم هستند. 


2. مبلمان راحت و سالم را انتخاب کنید

ساعات طولانی را در دفتر می گذرانید، بنابراین راحتی مهم است. صندلی های قابل تنظیم همچنان بهترین انتخاب در طراحی داخلی دفتر کار هستند.


3. رنگ ها را هوشمندانه انتخاب کنید

این یک واقعیت است؛ رنگ ها بر مغز ما تاثیر می گذارند برخی انرژی زا هستند، برخی دیگر آرام بخش هستند، برخی دیگر حتی ممکن است تحریک کننده باشند! بنابراین انتخاب رنگ در طراحی داخلی دفتر کار بسیار مهم است و باید به دقت برنامه ریزی شود.


سخن پایانی

برای طراحی داخلی دفتر کار، پیش از هر چیز به یک برنامه‎ریزی دقیق برای پروژه نیاز دارید؛ سپس باید به تهیه وسایل، مبلمان و المان‎های خاص و طراحی دیوارها، کف، سقف و درب‎ها اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که نوع و سبک دکوراسیون دفتر کارتان، نشان‎دهنده فعالیت شما بوده و تأثیر زیادی در جذب مخاطب و افزایش کارایی پرسنل دارد.






مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

مرسی از مطلب خوبتون، من یه ایده برای طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری دارم و میخوام بررسی شه که بدونم چقدر هزینه داره و اصلا قابل اجرا هست یا نه، ایده ای که برای طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری دارم از آفیس های خارجی گرفته شده و خیلی شیک هست

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article